Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Goliat

Citat från: MOA skrivet 19 november 2022 kl. 23:36:41Men de där förstör hela upplösningen!
Skäms på er Disney! Finns ingen anledning till att logon behöver va så där stor
Den var lite på skämt för att demonstrera hur mycket jag hatar loggor på film/serier

Adam Larsson

Jag vill gnälla på att Steffan är dödssjuk! :'(

Zebastian

Citat från: Goliat skrivet 19 november 2022 kl. 12:01:00Jag vill klaga på störande loggor!

vlcsnap-2022-11-19-11h50m04s252.jpg
Fast det är såg aldrig ut så den var mycket mindre och oftast genomskinligToon Disney .jpg

Disneyfantasten

Håller ni på att narras nu igen!?

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 december 2022 kl. 11:35:33Håller ni på att narras nu igen!?
Tyvärr inte, det stämmer att han är sjuk. Om du vill veta mer så får du skicka ett pm eller något till honom

Steffan Rudvall

Det stämmer att jag är sjuk dock inte alls dödssjuk, det är bara någon slags feber (inte covid).

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

gstone

Jag vill gnälla på alla skitstövlar som säger dåliga saker om Disneys Live-Action Remkaes ! >:( >:(

Jag tycker jätte mycket om Live Action Remakes(utom Mulan)och jag hoppas Disney försättre göra fler ! >:(

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 10 december 2022 kl. 17:21:38Jag vill gnälla på alla skitstövlar som säger dåliga saker om Disneys Live-Action Remkaes ! >:( >:(

Jag tycker jätte mycket om Live Action Remakes(utom Mulan)och jag hoppas Disney försättre göra fler ! >:(
Jag förstår att du kan känna dig irriterad, men faktum kvarstår ändå att det i slutändan handlar om åsikter. Du har full rätt att tycka om Disneys live-action remakes och se fram emot fler. Men om andra personer anser att de är medelmåttiga/dåliga så har de också rätt att tycka det.

Jag skulle exempelvis hellre se att Disney lägger ner tid och pengar på fler original-filmer, då de i mitt tycke är som bäst då.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 10 december 2022 kl. 17:21:38Jag vill gnälla på alla skitstövlar som säger dåliga saker om Disneys Live-Action Remkaes ! >:( >:(
Jag vill gnälla på att du tycker folk är "skitstövlar" bara för att vi har andra åsikter än dig.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 10 december 2022 kl. 18:22:56Jag förstår att du kan känna dig irriterad, men faktum kvarstår ändå att det i slutändan handlar om åsikter. Du har full rätt att tycka om Disneys live-action remakes och se fram emot fler. Men om andra personer anser att de är medelmåttiga/dåliga så har de också rätt att tycka det.

Jag skulle exempelvis hellre se att Disney lägger ner tid och pengar på fler original-filmer, då de i mitt tycke är som bäst då.

Jag håller med om vartenda ord, jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

gstone

Jag tycker vi alla ska sluta säga dåliga saker om Disney Live-Action Remakes !

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 10 december 2022 kl. 20:37:19Jag tycker vi alla ska sluta säga dåliga saker om Disney Live-Action Remakes !

Det kommer inte att hända, du får såklart tycka precis som du vill, men vi är många som tycker att Disneys spelfilms-nyinspelningar av deras tecknade klassiker (d.v.s. de som Disney släppt på 2010 & 2020-talen) är ren smörja och har våra anledningar att tycka så, vi har lika mycket rätt som du att vara här och säga vad vi tycker om dem.

Men för att avsluta med positiv anda: två stycken är iallafall riktigt bra: 101 Dalmatiner (1996) & 102 Dalmatiner (2000).