Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 29 december 2022 kl. 12:39:15Nu vet jag att hon medverkar där
Tror int att Rouge haft nån svensk röst förut...
Hon är med i Sonic X.
- what.

Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet 29 december 2022 kl. 12:45:31Hon är med i Sonic X.
Vem gjorde henne där då? De flesta rösterna i serien verkar inte avslöjade... 

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 29 december 2022 kl. 17:03:28Vem gjorde henne där då? De flesta rösterna i serien verkar inte avslöjade...
Jag tror att det antingen är Charlotte Ardai Jennerfors eller Vicki Benckert...

Fred

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 december 2022 kl. 17:31:25Jag tror att det antingen är Charlotte Ardai Jennerfors eller Vicki Benckert...
På hemsidan står det att Anneli Berg och Maria Rydberg gör övriga röster, men efter att ha sett ett par avsnitt på DVD så tror jag att det är står sannolikhet att det är någon annan efter Rouge har mörkare röst än vad Anneli och Maria brukar ha.

Skokaka

Citat från: Fred skrivet 29 december 2022 kl. 17:38:27På hemsidan står det att Anneli Berg och Maria Rydberg gör övriga röster, men efter att ha sett ett par avsnitt på DVD så tror jag att det är står sannolikhet att det är någon annan efter Rouge har mörkare röst än vad Anneli och Maria brukar ha.
De är ju de ända kvinnliga rösterna som är med i serien...

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 december 2022 kl. 17:31:25Jag tror att det antingen är Charlotte Ardai Jennerfors eller Vicki Benckert...
Kan du fixa röstklipp?
- what.

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

En kanin som vill bli polis

En älva som har god hand med djur

En av sjöjungfruns systrar

En mörkhyad kusin med imponerande hörsel

Vem är det jag söker?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2022 kl. 19:05:16En kanin som vill bli polis

En älva som har god hand med djur

En av sjöjungfruns systrar

En mörkhyad kusin med imponerande hörsel

Vem är det jag söker?
Hilda Henze.

Karaktärerna är Judy Hopps, Vinka, Andrina & Dolores.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 december 2022 kl. 19:11:34Hilda Henze.

Karaktärerna är Judy Hopps, Vinka, Andrina & Dolores.

100% rätt!

MOA

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 december 2022 kl. 18:59:50Absolut.
Citat från: MOA skrivet 29 december 2022 kl. 22:55:01Låter som Charlotte Ardai Jennefors
Håller med, det kan vara Charlotte, fast jag har ingen koll på Vicki Benckerts röst.
- what.

Steffan Rudvall

Citat från: Will Stewart skrivet 30 december 2022 kl. 16:37:07Håller med, det kan vara Charlotte, fast jag har ingen koll på Vicki Benckerts röst.
Charlotte är min gissning men det har hänt tidigare att det varit Vicki Benckert när jag trott att det är Charlotte...

Skokaka

Jag blev inspirerad av Disneyfantasten av att göra ett quiz om en karaktär. Jag vet att förmodligen ingen vet vem det är jag snackar om, den chansen är så liten... Men om ni kan svaret så är ni väldigt kulturella.

Detta är en karaktär!

Det är en spelfigur som måste samla sina grejer för att komma tillbaka hem igen.

Figuren har några likheter med en annan spelfigur: 
Båda har hattar, brunt hår, blåa ögon, runda näsor, är huvudfigurerna i deras spel och kan prata ibland men gör mest ljud.

Skillnaderna mellan de två är dock:
Den här figuren är ett barn, tjej, är inte känd av många och har bara ett spel medan den andra är en vuxen, man, populär i hela världen och har många spel.

En annan spelfigur som har något gemensamt med denna är att båda är otroligt söta och är utomjordingar.

Efter en olycka så har hon förlorat alla sina grejer som hjälper henne att komma till sitt hem, så hon går på ett äventyr för att samla alla av grejerna igen.

På vägen träffar hon en ny vän, som visar sig egentligen vara en fiende. På grund av detta så är hon tvungen att besegra sin falska vän, rädda alla andra som hon har träffat på vägen och få tillbaka det som tillhör henne.

Vilken karaktär söker jag?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 januari 2023 kl. 19:32:22Jag blev inspirerad av Disneyfantasten av att göra ett quiz om en karaktär. Jag vet att förmodligen ingen vet vem det är jag snackar om, den chansen är så liten... Men om ni kan svaret så är ni väldigt kulturella.

Detta är en karaktär!

Det är en spelfigur som måste samla sina grejer för att komma tillbaka hem igen.

Figuren har några likheter med en annan spelfigur:
Båda har hattar, brunt hår, blåa ögon, runda näsor, är huvudfigurerna i deras spel och kan prata ibland men gör mest ljud.

Skillnaderna mellan de två är dock:
Den här figuren är ett barn, tjej, är inte känd av många och har bara ett spel medan den andra är en vuxen, man, populär i hela världen och har många spel.

En annan spelfigur som har något gemensamt med denna är att båda är otroligt söta och är utomjordingar.

Efter en olycka så har hon förlorat alla sina grejer som hjälper henne att komma till sitt hem, så hon går på ett äventyr för att samla alla av grejerna igen.

På vägen träffar hon en ny vän, som visar sig egentligen vara en fiende. På grund av detta så är hon tvungen att besegra sin falska vän, rädda alla andra som hon har träffat på vägen och få tillbaka det som tillhör henne.

Vilken karaktär söker jag?
E de ett Nintendo spel?