Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: Goliat skrivet 25 december 2022 kl. 10:38:52Tänk på att inte ligga ner och röra på dig, superviktigt när man är sjuk, ligger man ner kan man bli ännu sjukare (jag vet, jag vet, man sa så förr att man ska ligga när man är sjuk), men man blir friskare snabbare om man rör på sig lite, tar promenad och sitter, ligg bara inte. Då ökar man risken för lunginflammation eller bli ännu sjukare eller sjukare längre. :)

Jag vet att man inte har energin och menar inte att man ska ta värsta löpningen eller köra på som vanligt, absolut inte, men viktigt att man rör på sig så pass man orkar och kan. :)
Hm... tack för rådet, då ska jag försöka ta korta promenader och hoppas på det bästa. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Goliat

Citat från: Lillefot skrivet 25 december 2022 kl. 11:39:53Hm... tack för rådet, då ska jag försöka ta korta promenader och hoppas på det bästa. :)
Hoppas du kryar på dig fort.  :)

Skokaka

Skokaka

Citat från: gstone skrivet  4 januari 2023 kl. 20:05:22LOL
Jag förmodar att du menar dotter? För det första: Jag har ingen dotter. För det andra: Jag är inte gammal nog. Slutpunkt:... Jag skulle definitivt inte hata henne.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  4 januari 2023 kl. 20:52:58Jag förmodar att du menar dotter? För det första: Jag har ingen dotter. För det andra: Jag är inte gammal nog. Slutpunkt:... Jag skulle definitivt inte hata henne.

Dessutom så skrev du ju dator!

Skokaka

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  4 januari 2023 kl. 20:05:22LOL

Snälla du, det är inte vidare snällt att förfalska citat på det där sättet! Be Skokaka om ursäkt nu!

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Skokaka

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 januari 2023 kl. 14:58:21How?
I helger så ska man vila, men vi reste tidigt på morgonen på lördagen. Och när vi kom fram var det mitt på natten. Så... Vi väntade tills det blev morgon för att beställa wi-fi, men söndagar är det ända dagarna då de inte jobbar, så jag blev tvungen att vänta två dagar. Dessutom så blev vi tvungna att gå till affären igår, men det var så långt att gå, det var mörkt ute, och en massa lera och pölar i vägen. Och jag kunde inte göra mycket annat än att bara sova och ha det tråkigt. Men det är ju fixat nu... 

Steffan Rudvall

Jag vill gnälla på att någon har gått och sålt Öresundsverket ett kraftverk som har kapacitet att producera kopiösa mängder el. Jag vill gnälla på att det moderna kraftverket nu monteras ner för att skickas till Asien när det är nödvändigt för elproduktionen i Sverige just nu.

Historielektions Soveren

Jag vill gnälla på att vi människor under alla år underskattat blindtarmen och sagt att den har varit onödig och att den inte har något syfte för det har den tydligen... Det är inte schysst att kalla någon värdelös när den faktiskt gör något...
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

gstone

Jag vill gnälla på att folk är för känsliga idag >:(

Det har lite förstört humorn.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"