Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Alla hjärtans dag

Startat av Skokaka, 14 februari 2023 kl. 00:12:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Firar ni Alla hjärtans dag? Det är ju väl ändå nu.

Nåja, ha en stinkande (bra) Alla hjärtans dag, allihopa! ;D

Lillefot

Utöver att önska andra en glad hjärtans dag samt äta lite godis, inte direkt.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Daniel Hofverberg

Citat från: Lillefot skrivet 14 februari 2023 kl. 01:53:26Utöver att önska andra en glad hjärtans dag samt äta lite godis, inte direkt.
Ungefär samma för mig, firar det inte heller nämnvärt.

Intressant att notera är för övrigt att här i Skellefteå pågår Pride-festivalen just nu, vilket ju kan tyckas vara bra tajmat att det sammanfaller med Alla hjärtans dag. :)
(Fast själv hade jag ändå föredragit om det hade kunnat vara sommartid - det här är liksom ingen årstid som lockar till att vara utomhus...)

Disneyfantasten

Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag!  :D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 februari 2023 kl. 00:12:59Firar ni Alla hjärtans dag? Det är ju väl ändå nu.

Nåja, ha en stinkande (bra) Alla hjärtans dag, allihopa! ;D
Glad Alla Hjärtans Dag😍
Hade tänkt överraska Farsan med en hjärttårta, hoppas han int överraskar mig med nåt liknande

Marcusen

Glad Alla Hjärtans Dag! Egentligen tycker jag man borde visa kärlek o uppskattning hela tiden 

Will Siv

- what.

Will Siv

Men that aside......

Den här låten släpptes för 20 år sen och är mer relevant nu.

https://youtu.be/WpYeekQkAdc

( ska jag lägga upp fler kärleks låtar här och göra en "spellista", eller blir det för stökigt? )
- what.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 14 februari 2023 kl. 14:27:03( ska jag lägga upp fler kärleks låtar här och göra en "spellista", eller blir det för stökigt? )
Tja, det passar ju till den här högtiden. Beror kanske på hur mycket du har i tanken?

gstone

Jag fick godis och en alla hjärtan present av min föräldrar och jag gav mamma en alla hjärtans dag present som jag hade köpte, för det tycker jag hon ät värd  ;D

Hoppas alla har en trevlig alla hjärtans dag :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lillefot

Detsamma till resten av er på forumet, hoppas er alla hjärtans dag blir fin.

Själv kommer jag inte göra så mycket annorlunda.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Jag hoppas alla har en fin alla hjärtans dag.

Även för folk där ute som dubbat, samt för folk som inte längre finns ibland oss, men även programledare, artister, osv.

Will Siv

Nu finns det två trådar.....

Men vill även önska er fin dag, även om jag inte har nåt särskilt att göra eller någon att vara med.....  :-[
- what.

Daniel Hofverberg

MOA

Glad alla hjärtans dag! Önskar er alla varsitt choklad eller geléhjärta, vet inte om jag kommer få något