Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 april 2023 kl. 12:55:41Kommer Snövit (2024) dubbas till svenska ?
Det lär ingen annan än Disney kunna svara på just nu; om de ens själva har bestämt det än - troligtvis inte...

När filmen inte ens är färdigproducerad än är det knappast troligt att Disney har börjat fundera över vilka länder som ska få dubbning, utan du får nog ge dig till tåls till nästa år...

Disneyfantasten

Fråga: har The Proud Family Movie dubbats till svenska?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 maj 2023 kl. 10:47:41Fråga: har The Proud Family Movie dubbats till svenska?
Den är i alla fal inte dubbade på Disney Plus.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  1 maj 2023 kl. 11:29:23Den är i alla fal inte dubbade på Disney Plus.

Så svaret är alltså nej?

gstone

gstone

Kan det vara Dinah Yonas Manna som spelar Måsart ?

gstone

Kommer inte Trolls 3 har någon undertitle på svenska ?

gstone

Är det okej att gå på daglig verksamhet ?

gstone

Känner någon till Julia Michaels ?

gstone

Jag har en fråga till Daniel Hofverberg .

Kab jag ställa den här ?

gstone

Hur är det i Sverige vill månha underhållare dubba eller vill dom flesta inte.

Är fint att dubba i Sverige än ?

Vill dom flesta svenska skådespelare och artister  dubba eller är bara några enstaka få som har lust.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2023 kl. 16:12:12Jag har en fråga till Daniel Hofverberg .

Kab jag ställa den här ?
Absolut, fråga på. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 maj 2023 kl. 20:56:51Absolut, fråga på. :)
Kommer du recensera Live Action Lilla Sjöjungfrun för wemsida ?

Det vore trevligt.

Men jag förstår om du inte har tid.

Du har ju ett vanligt jobb också.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2023 kl. 21:26:12Kommer du recensera Live Action Lilla Sjöjungfrun för wemsida ?

Det vore trevligt.

Men jag förstår om du inte har tid.

Du har ju ett vanligt jobb också.
Om jag ser filmen på bio kommer jag skriva recension på den, även om det sannolikt blir en lite mer kortfattad sådan. :)

Troligen kommer jag att gå och se filmen, men jag har inte helt bestämt mig än - utan det hänger på vilka andra filmer som går i Skellefteå just då, då Den lilla sjöjungfrun inte är något förstahandsval för mig. Exempelvis brukar jag alltid prioritera Oscarsnominerade filmer, om någon sådan går då som jag inte redan hunnit se. Då långt ifrån alla biovisade filmer kommer till Skellefteå, och särskilt inte lite smalare sådana, så är sådant svårt att veta i förväg.

Som exempel hade jag för ett par månader sedan absolut tänkt att gå och se Victor och Josefine - Resan till Snackistan på bio, men det har varit ganska många intressanta biofilmer på sistone och nyligen dök exempelvis belgiska Oscarsnominerade Close äntligen upp i Skellefteå; som jag då tvingades prioritera. Så nu är det nog mer troligt att den filmen får vänta tills den släpps på DVD/Blu-Ray...

Något liknande kan hända även med Den lilla sjöjungfrun, även om jag som det ser ut just nu har för avsikt att gå och se den.