Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Hur går det med credits till Baby-bossen: Ingen liten comeback  ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Fråga: när kommer nästa omgång uppdateringar av creditlistor att ske? (alltså både uppdateringar av redan befintliga creditlistor och nya creditlistor)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 maj 2023 kl. 10:23:19Fråga: när kommer nästa omgång uppdateringar av creditlistor att ske? (alltså både uppdateringar av redan befintliga creditlistor och nya creditlistor)
Kanke lagom til att Den lilla sjöjungrun kommer ut :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 maj 2023 kl. 10:23:19Fråga: när kommer nästa omgång uppdateringar av creditlistor att ske? (alltså både uppdateringar av redan befintliga creditlistor och nya creditlistor)
Jag har som sagt aldrig fasta datum för uppdateringar, såvida det inte rör sig om någon ny biofilm som det är möjligt att få fram dubbcredits för innan premiären - och såvitt jag vet är det ingen svenskdubbad film som har premiär innan den 17 maj; och det är ju två veckor bort.

Men jag håller på att skriva klart två recensioner just nu, och när någon av dem är klara kommer jag att publicera det som då är klart. Förhoppningsvis sker det inom någon eller några dagar, men det kan som sagt variera utifrån tillgänglig tid, eventuella buggar/driftstörningar (som förstås alltid måste prioriteras först) och annat. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 maj 2023 kl. 13:33:37Jag har som sagt aldrig fasta datum för uppdateringar, såvida det inte rör sig om någon ny biofilm som det är möjligt att få fram dubbcredits för innan premiären - och såvitt jag vet är det ingen svenskdubbad film som har premiär innan den 17 maj; och det är ju två veckor bort.

Men jag håller på att skriva klart två recensioner just nu, och när någon av dem är klara kommer jag att publicera det som då är klart. Förhoppningsvis sker det inom någon eller några dagar, men det kan som sagt variera utifrån tillgänglig tid, eventuella buggar/driftstörningar (som förstås alltid måste prioriteras först) och annat. :)
Vilken dubbade film kommer 17 maj ?

gstone

Kommer det några intresanta dubbade saker på Netflix eller Disney Plus ?

Erika

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2023 kl. 15:55:50Vilken dubbade film kommer 17 maj ?
Tandfen i trubbel, kanske? Den verkar ha premiär då.

Daniel Hofverberg

Citat från: Erika skrivet  2 maj 2023 kl. 16:06:07Tandfen i trubbel, kanske? Den verkar ha premiär då.
Just precis - den distribueras tydligen av Lucky Dogs.

gstone

Syynd atr det bara såvit jag ser kommer ut dubbade Smä Barns filmer fram när Den Lilla Sjöjungfun kommer ut  :-\

Men då blir det i alla fall jätte kul :D

Disneyfantasten

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 maj 2023 kl. 20:37:03Jag har ett nytt önskemål;

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=4041.msg157083#msg157083
Hmm, jag trodde faktiskt redan att Geronimo Stilton fanns med...

Jag får kolla vad det var som gjorde att den inte kommit ut.

gstone

Jag skulle vilja ha  credits till Alice och bageriet i Underlandet.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  4 maj 2023 kl. 12:24:50Jag skulle vilja ha  credits till Alice och bageriet i Underlandet.
Samma här.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 maj 2023 kl. 12:24:50Jag skulle vilja ha  credits till Alice och bageriet i Underlandet.
Den serien finns tyvärr inte på Disney+ i Sverige (och jag har inte tillgång till Disney Junior), men jag har ett vagt minne av att den fanns på Disney+ i USA med svenskt ljudspår - med lite tur borde det finnas dubbcredits utsatta där, jag ska undersöka saken. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 maj 2023 kl. 13:06:31Den serien finns tyvärr inte på Disney+ i Sverige (och jag har inte tillgång till Disney Junior), men jag har ett vagt minne av att den fanns på Disney+ i USA med svenskt ljudspår - med lite tur borde det finnas dubbcredits utsatta där, jag ska undersöka saken. :)
Jag vet att den finns på Disney Pkus i USA.

Men jag vet inget om svensk ljudspår :-\