Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Christian Hedlund skrivet  5 maj 2023 kl. 08:12:16Jag upprepar tidigare svar.
Jag är väl medveten om att communityn längtat efter avsnitten, men dina inlägg hjälper inte.
Jag pressar mig själv på egen hand tillräckligt, tack så mycket 😆
Ja de tar nog lång tid & spela in & redigera,tur att avsnittet har ett bestämt datum som gör de ännu mer pressande

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  5 maj 2023 kl. 13:18:31Ja de tar nog lång tid & spela in & redigera,tur att avsnittet har ett bestämt datum som gör de ännu mer pressande
Och framförallt så ska ni ha beröm för ert goda arbete!  :)

Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 maj 2023 kl. 09:16:53Jag menade inte att pressa dig, jag var bara nyfiken, man kan väl få fråga?
Jag återkommer med info när jag har den. När vi väl bokat datum finns ingen anledning för mig att sitta och hålla på den infon.
Citat från: MOA skrivet  5 maj 2023 kl. 13:18:31Ja de tar nog lång tid & spela in & redigera,tur att avsnittet har ett bestämt datum som gör de ännu mer pressande
Efter inspelning pratar vi om allt mellan 10-20 timmars arbete, det är inte tid jag har just nu.
det är också en av anledningarna till att jag tror detta blir de sista avsnitten på ett tag. 
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

Ska ni titta på Christian Hedlunds Ask me Anything ikväll ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag blir så förvända när Christan Hedlund  sjunger i dubbningar.

Det ör oväntat att han sjunger så bra ;D

Steffan Rudvall

Här visar Christian Hedlund hur en arbetsdag ser ut för honom.

gstone

Jag fick lära mig i denna podcast att Calle Carlswärd  brukade vara Peter Sjöquists lärare och att Peter valde honom till roller som Herr Ping( Pos pappa)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  5 augusti 2023 kl. 17:37:24Jag fick lära mig i denna podcast att Calle Carlswärd  brukade vara Peter Sjöquists lärare och att Peter valde honom till roller som Herr Ping( Pos pappa)

Det var intressant att veta.

Christian Hedlund

Citat från: gstone skrivet 16 juni 2023 kl. 10:36:29Jag blir så förvända när Christan Hedlund  sjunger i dubbningar.

Det ör oväntat att han sjunger så bra ;D

HAHAHAHAHAHAHAHA!

Varför är det oväntat? Vad baserar du förväntningen på? 😂
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

Citat från: Christian Hedlund skrivet  7 augusti 2023 kl. 15:00:49HAHAHAHAHAHAHAHA!

Varför är det oväntat? Vad baserar du förväntningen på? 😂
Tar du ilia up ?

Christian Hedlund

Citat från: gstone skrivet  7 augusti 2023 kl. 17:42:09Tar du ilia up ?
Nä, hade tagit illa upp kring vad folk skriver om mig på nätet så hade jag jobbat med något annat.

Jag undrar bara varför det var oväntat. Utgick du bara från att jag inte kan sjunga? Baserat på ingenting liksom? 😆

Men jag är glad att du gillar det 😊
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 maj 2023 kl. 21:00:27Okej, nu när det är maj månad så passar jag på att fråga ännu en gång: hur går det med att planera Pålsson-avsnittet?
De ska spela in Pålsson-avsnittet den 13.

gstone

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 31 augusti 2023 kl. 16:58:42Hon är en av mina favoriter :D

Samma här, hennes röst är så vacker, och hon har gjort massor av bra dubbnings-prestationer genom åren.

Eftersom avsnittet ska spelas in den 13 september skulle jag nog gissa att avsnittet kanske släpps veckan därpå eller åtminstone under den månaden?