Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Saker ni har svårt att komma över?

Startat av Disneyfantasten, 7 november 2021 kl. 21:34:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

En sak som jag har väldigt svårt att komma över är att biografen närmast mig som jag ofta går till sluta visas trailers före filmerna >:( >:(

Dom visar fortfarande reklam :(

Mina inga trailers för andra filmer

Väldigt irriterande >:(

Jag frågade varför och dom sa att dom inte tjäna pengar på att visas trailers :( :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Att Gunnar Ernblad int finns mer :'( :'(
De kommer nog aldrig finnas en lika duktig skådespelare

gstone

Citat från: MOA skrivet 23 maj 2023 kl. 21:37:37Att Gunnar Ernblad int finns mer :'( :'(
De kommer nog aldrig finnas en lika duktig skådespelareJ
Johan Hedenberg ?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 23 maj 2023 kl. 21:37:37Att Gunnar Ernblad int finns mer :'( :'(

Samma med Charlie Elvegård, Guy de la Berg, Liza Öhman, med flera. (som liksom Gunnar Ernblad tyvärr gick bort alldeles för tidigt)

MOA

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2023 kl. 21:39:11Johan Hedenberg ?
Hoppas han får leva i flera år till,kommer nog aldrig finnas en annan skådespelare som är lik honom heller

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 maj 2023 kl. 21:40:20Samma med Charlie Elvegård, Guy de la Berg, Liza Öhman, med flera. (som liksom Gunnar Ernblad tyvärr gick bort alldeles för tidigt)
Jag var också ett stort fan av  Guy de la Berg,.

Han väldigt många rollistaster jag gillade. ;D

Det är tråkigt att han är död :'(

gstone

Jag har väldigt svårt att komma över att jag inte har Disney Chanel och Disney Junior länge :(

Christer

TonyTonka

- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

gstone

Jag har svårt att komma över att Lill-Babs är död och inte kan komma till backa för Paddington In Peru( den tredje filmen) :'( :'(

MOA

Citat från: gstone skrivet 23 juni 2023 kl. 19:01:46Jag har svårt att komma över att Lill-Babs är död och inte kan komma till backa för Paddington In Peru( den tredje filmen) :'( :'(
R.I.P Lill Babs :'(

gstone

Jag väldigt svårt att komma över att  My Peoples (även kallad Once in a Blue MoonElgin's PeoplesAngel and Her No Good Sister och A Few Good Ghosts) blev inställd till förmån för Lilla Kycklingen  :( :(

Jag är säker på att den filmen hade blivt mycket bättre än Lilla Kycklingen >:(  

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2023 kl. 12:20:48Jag väldigt svårt att komma över att  My Peoples (även kallad Once in a Blue Moon, Elgin's Peoples, Angel and Her No Good Sister och A Few Good Ghosts) blev inställd till förmån för Lilla Kycklingen :( :(

Jag är säker på att den filmen hade blivt mycket bättre än Lilla Kycklingen >:( 
Varför så många titlar?

gstone