Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Tycker ni också att Skönheten och Odjuret(2017) har galet många skådespelare i sin dubbning ?

Det måste vara något slags rekord inom svensk dubbning ! ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: moviefan skrivet 25 maj 2023 kl. 16:38:41Jag hoppas filmen Sockerexperimentet blir tillgänglig att se, att den släpps på fyskisk media. Den gick på bio en period, men nu verkar den inte göra det mer. Vet ni något  ?
Det hoppas jag också. Det är faktiskt lite egendomligt att Sockerexperimentet inte har släppts som vare sig DVD, digital hyr- och köpfilm eller streaming än, då det ju gått tre och en halv månad sedan premiären.

Filmens webbsida nämner heller ingenting om digitala eller fysiska releaser, utan bara information till biografer. Det är väl i och för sig inte omöjligt att enstaka större orter fortfarande kan tänkas visa filmen på bio, men åtminstone här i Skellefteå blev det en kortvarig historia - jag tror inte att filmen visades mer än ett par veckor...

Jag skulle gärna vilja se den, men tyckte inte att det var befogat att kosta på biobiljetter för att se den; i synnerhet då filmen kom ut i februari ungefär samtidigt som många Oscarsnominerade storfilmer gick upp på biograferna - det var liksom inte direkt rätt läge då, för hur många prioriterar egentligen att se en sådan här film jämfört med Oscarsnominerade filmer...?

gstone

Ät verkilgen Wendi McLendon-Covey med i Playmobil: Filmen ?

Hon står in med på rolllistorna  :(

gstone

Har sett Disneyfantasten The Angry Birds Movie och dess uppföljare ?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2023 kl. 21:46:22Har sett Disneyfantasten The Angry Birds Movie och dess uppföljare ?

Inte än, men kommer att göra någon gång framöver.

gstone

Är okej att se en rysk animerad film torrts att Ryssland är i krig just nu ? :-\

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 maj 2023 kl. 21:55:46Inte än, men kommer att göra någon gång framöver.
Den andra var mycket bättre  :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 maj 2023 kl. 21:55:46Inte än, men kommer att göra någon gång framöver.
Du kanske också borde se om Trubbel i Sagoland  ;)

gstone

Tydilgen har media interjuvat Sissel Kyrkjebø en del inför den nya filmen.

Var kan man hitta dom interjuverna?

och är interjuverna på Sveska eller Norska ?

Troligen en blanding kankse även danska då hon var Ariel's sångröst på danska och
Spoiler
är med iden danska dubbningen av dennya filmen
[close]

gstone

Jag hittade en del konpect art för båda gjorda och ogjorda Disney filmer från 2010s och framåt ;D

Skulle någon vara intresserad ?

Jag kan lägga upp en län.

En del av domfilmer som inte gjord ser väldigt intresanta ut.

Det är bilder några borttagna syskon från Encanto.

En av dom ogjorda filmer heter Dragons. Jag förmodar att det var en väldigt tidige version av vad som till slut blev Raya och den sista draken ;)

en helt annanhemsida hittade jag även kort sammanfattning av Dragons :D

Jag kan posta den med om ni vill .

Vad tycker ni ?

gstone

Är Wilma Flinta en feminist icon  ? 

gstone

Anders M Olsson

gstone

Anders M Olsson

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2023 kl. 12:22:13Så det är ett psykiskt ojeckt ?
Vad menar du?

Det är en ordbok, vanligtvis över synonymer, alltså ord som betyder samma sak.

Så om man inte vet vad ordet thesaurus betyder kan man plocka fram sin thesaurus och slå upp ordet där.