Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet 24 juni 2023 kl. 22:43:03Inte så ovanligt att högt uppsatta och semi-rika snubbar med konstnärliga yrken var svinhattar på ett eller annat sätt förr i tiden (eller nuförtiden). Walt Disney själv hade ju sina egenskaper som inte hade gått hem idag, trots att han generellt var folkkär och öppen och trevlig.

Fast värre är det väl med Jeffrey Katzenberg och Michael Eisner, ifall du vet vad de tog sig till...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juni 2023 kl. 21:15:02Fast värre är det väl med Jeffrey Katzenberg och Michael Eisner, ifall du vet vad de tog sig till...
John Kricfalusi e nog en av dom värsta...

gstone

Önskan kommer ha den första skurken sången i animerad Disney film sedan Glänser i Vaiana :D

https://twitter.com/DisneyAPromos/status/1673021315660259330
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juni 2023 kl. 21:15:02Fast värre är det väl med Jeffrey Katzenberg och Michael Eisner, ifall du vet vad de tog sig till...
Bägge dessa är otroligt kassa personer, håller med. Men bara för att någon är värre betyder inte det att de som "inte är lika illa" är oskyldiga lamm.

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juni 2023 kl. 21:13:40Jag har aldrig förstått vad blixt och åska ska vara bra för, de gör ingen nytta alls för varken naturen eller människornas hem, samma med kraftiga stormar.

Regn, sol och snö gör stor nytta för naturen.
Det gör ingen nytta, men många av oss känner ett lugn av åska och en slags frigörelse. Speciellt efter en otroligt varm eller tryckande period så känns det otroligt lättande med åska och regn.

Saker behöver inte vara nyttiga för att göra gott.

gstone

Idag är första dagen på mitt sommarlov  !  ;D

gstone

Nu har trailen till Önskan  dubbats !!

gstone

Idag är andra dagen på min sommar ledighet !

gstone

Jag ser framemot Apkungen(2023) den kommer nog dubbas

gstone

gstone

Citat från: gstone skrivet 24 juni 2023 kl. 21:17:43Som om jag skulle berätta det för er ;D

Då kankse ni köper den innan jag hinner ;)
Nu när jag köpt filmen kan jag  bey ;D

gstone

Så dålig är dum inte.

ibland måste man ta till underhänta taktiker för all lycka i affärer ;)

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 26 juni 2023 kl. 03:48:51Bägge dessa är otroligt kassa personer, håller med. Men bara för att någon är värre betyder inte det att de som "inte är lika illa" är oskyldiga lamm.
Jag tycker inte dom är kassa >:(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2023 kl. 18:02:35Så dålig är dum inte.

ibland måste man ta till underhänta taktiker för all lycka i affärer ;)

Fast när Frank Wells dog i en helikopterolycka så betedde sig Jeffrey så självupptaget.

Det där med Michael Eisner är en helt annan femma.

gstone

Det verkar som Flykten från kycklingfabriken  kommer dubbas när den kommer ut i Jul  :D