Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Toy Story 3

Startat av Elios, 16 oktober 2009 kl. 00:40:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Vilka spelar Henrik Ohlsson, Andreas Rothlin Svensson och André Ferrari i filmen?

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:23:14
Vilka spelar Henrik Ohlsson, Andreas Rothlin Svensson och André Ferrari i filmen?
Andreas är Robban

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:25:31
Andreas är Robban

Vilken karaktär är Robban? (jag sökte nyss upp på Google men lyckades inte få fram vem den karaktären är)

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:28:40
Vilken karaktär är Robban? (jag sökte nyss upp på Google men lyckades inte få fram vem den karaktären är)
Roboten på förskolan👍🏻 Han har bara en replik

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:25:31
Andreas är Robban
Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:31:22
Roboten på förskolan👍🏻 Han har bara en replik

Så jag antar att det betyder att de två Sopbils-chaufförerna måste vara Henrik Ohlsson och André Ferrari...

Marcusen

Vem spelar bert-åke varg i den här filmen?

Steffan Rudvall

Citat från: Marcusen skrivet  1 juli 2023 kl. 02:04:50Vem spelar bert-åke varg i den här filmen?
Han spelar mannen som ser Woody i en toalettspegel om jag inte missminner mig.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 juli 2023 kl. 02:37:09Han spelar mannen som ser Woody i en toalettspegel om jag inte missminner mig.
Åh minns inte riktigt den scenen tyvärr. 

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  1 juli 2023 kl. 03:36:48Åh minns inte riktigt den scenen tyvärr.
Det är när han försöker rymma från dagiset.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 juli 2023 kl. 16:30:07Det är när han försöker rymma från dagiset.
Aha. Ska försöka leta upp det på Disney Plus.  ;D ;D

Elios

Tänkte med på den inspirationen till scenen från Mission Impossible där Woody fastnar med snöret på trädet och faller sakta ner utan att nudda marken.  8)