Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juni 2023 kl. 22:31:34Självklart. Liksom Netflix, Viaplay, C More, HBO Max, SkyShowtime, Amazon Prime och Apple TV+. Fast den sistnämnda ska jag nog säga upp och framöver bara abonnera på någon månad då och då, då de nyligen höjt priset mer än vad som är försvarbart för det begränsade utbudet...

Just nu abonnerar jag även på Draken Film, men det beror bara på att jag fått ett bra erbjudande för en begränsad tid i samband med att jag betalade för Onlinepasset på Göteborgs filmfestival. Där finns en del intressant, men överlag inte tillräckligt mycket för att rättfärdiga att abonnera längre perioder i sträck.
Har du sett trailern för Önskan på svenska än ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juni 2023 kl. 22:31:34Självklart. Liksom Netflix, Viaplay, C More, HBO Max, SkyShowtime, Amazon Prime och Apple TV+. Fast den sistnämnda ska jag nog säga upp och framöver bara abonnera på någon månad då och då, då de nyligen höjt priset mer än vad som är försvarbart för det begränsade utbudet...

Just nu abonnerar jag även på Draken Film, men det beror bara på att jag fått ett bra erbjudande för en begränsad tid i samband med att jag betalade för Onlinepasset på Göteborgs filmfestival. Där finns en del intressant, men överlag inte tillräckligt mycket för att rättfärdiga att abonnera längre perioder i sträck.
Du kankse kan skaffa Apple TV  igen nästa år när dom släpper sin animerad princess musikal med sånger av Alan Menken  :D

Om inte annat för att kunna lägga uppcredits till den ;)

Om den dubbas.

gstone

Finns det en svensk dubbning av Star Warners ?

gstone

Har någon på forumet Tourettes syndrom  ?

gstone

Står det vilka rösterna är i manualen till Superhjältarna spelet ?

gstone

Är Aleksa Lundberg den första trans personen som dubbade i sverige ?

gstone

Vilka spelar Manny och Diego  på svenska i Buck Wildes äventyr ?

gstone

Vilka karatärer är Sally.Marika och Page i Svampbob: Svamp på rymmen ?

MOA

gstone

Citat från: MOA skrivet 30 juni 2023 kl. 23:37:45Herregud va gstone spamma
Jag spamar inte  >:(

Jag har bara massa frågor  !

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2023 kl. 23:47:48Jag spamar inte  >:(

Jag har bara massa frågor  !
Inget fel med det, men däremot får du gärna hålla dig till en tråd och inte posta samma sak i flera trådar - med andra ord, skriv inte samma inlägg på flera olika ställen utan håll dig till den mest passande tråden för det du ska skriva; annars blir det så rörigt då svar på inläggen kan komma på flera olika ställen och det blir omöjligt att få någon överblick.

"Diverse frågor" passar sig också bäst för snabba och enkla frågor, så rör det frågor om något som har en egen tråd (exempelvis en specifik film) passar det sig bättre att fråga i tråden för den filmen - betydligt större chans att få svar, då inte alla besöker Off-topic-tavlan eller läser i den här tråden. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 juli 2023 kl. 02:28:45Inget fel med det, men däremot får du gärna hålla dig till en tråd och inte posta samma sak i flera trådar - med andra ord, skriv inte samma inlägg på flera olika ställen utan håll dig till den mest passande tråden för det du ska skriva; annars blir det så rörigt då svar på inläggen kan komma på flera olika ställen och det blir omöjligt att få någon överblick.

"Diverse frågor" passar sig också bäst för snabba och enkla frågor, så rör det frågor om något som har en egen tråd (exempelvis en specifik film) passar det sig bättre att fråga i tråden för den filmen - betydligt större chans att få svar, då inte alla besöker Off-topic-tavlan eller läser i den här tråden. :)

Jag kan berätta varför jag postar i mer än en tråd.

MOA

Har man tråkigt om man tittar på nåt man int gillar?

gstone

Om vi väljer vår statsminister varför väljer vi inte vår gud ?

Måne

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2023 kl. 17:39:52Om vi väljer vår statsminister varför väljer vi inte vår gud ?
Det kan man väll göra om man vill?
Du kan bestämma att tro på precis vem och vad du vill