Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Frågeleken

Startat av Goliat, 21 september 2022 kl. 14:56:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Goliat

Citat från: MOA skrivet 13 juni 2023 kl. 23:38:44Koffeinfri?Dricker bara Zero ifall ni undrar
Har ni en robotgräsklippare?
Coca Cola, Pepsi, Trocadero, Fanta m.fl. innehåller ju koffein, cirka 10-12.5g per 100ml (40g per 100ml i vanligt kaffe).

Nej ingen robotgräsklippare, vi har ingen gräsmatta och jag skulle nog låta det växa äng med gångar istället för att gynna biologisk mångfald.

Godaste drinken?

Steffan Rudvall

Citat från: Goliat skrivet 14 juni 2023 kl. 17:06:27Coca Cola, Pepsi, Trocadero, Fanta m.fl. innehåller ju koffein, cirka 10-12.5g per 100ml (40g per 100ml i vanligt kaffe).

Nej ingen robotgräsklippare, vi har ingen gräsmatta och jag skulle nog låta det växa äng med gångar istället för att gynna biologisk mångfald.

Godaste drinken?
Ingen, har varit nykterist i många år.

Kol eller gasolgrill?

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2023 kl. 17:25:10Ingen, har varit nykterist i många år.

Kol eller gasolgrill?
Vatten, läsk och saft är också dryck. :P Helst ved, men kol i andra fall.

Godaste att grilla?

Simon Axelsson

Citat från: Goliat skrivet  5 juli 2023 kl. 18:21:51Vatten, läsk och saft är också dryck. 
Du skrev dock "drink", inte "dryck".
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Mathilda Gustafsson

Citat från: Goliat skrivet  5 juli 2023 kl. 18:21:51Vatten, läsk och saft är också dryck. :P Helst ved, men kol i andra fall.

Godaste att grilla?
Stek.

Har du någon gång känt dig riktigt förminskad och vad berodde det på?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 juli 2023 kl. 21:43:30Stek.

Har du någon gång känt dig riktigt förminskad och vad berodde det på?
Det har jag, när jag på min gamla arbetsplats skulle ha ett samtal om löneförhöjning och chefen bokstavligen sa Skomakare, bliv vid din läst.

Tittar du på tv-kanaler?

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2023 kl. 21:48:37Tittar du på tv-kanaler?
Otroligt sällan. Ser på Masked Singer och Bäst i Test på TV, är typ det enda. Resten streamar jag.

Hade du en bra midsommar? Vad gjorde du?

MOA

Citat från: Lilla My skrivet  5 juli 2023 kl. 22:21:15Otroligt sällan. Ser på Masked Singer och Bäst i Test på TV, är typ det enda. Resten streamar jag.

Hade du en bra midsommar? Vad gjorde du?
Vi hälsade på våra kompisar & fick träffa 2 nya personer
Gillar ni Lotta På Liseberg?

Goliat

Citat från: MOA skrivet  5 juli 2023 kl. 22:26:07Vi hälsade på våra kompisar & fick träffa 2 nya personer
Gillar ni Lotta På Liseberg?
Aldrig sett så kan inte riktigt yttra mig. Men Kär o Galen va ju roligt program så skulle säga ja? 😄

Har du gått på konsert någon gång? Vad såg du då?

Simon Axelsson

Citat från: Goliat skrivet  5 juli 2023 kl. 22:36:06Aldrig sett så kan inte riktigt yttra mig. Men Kär o Galen va ju roligt program så skulle säga ja? 😄

Har du gått på konsert någon gång? Vad såg du då?
Jag var på musikfestival (Lollapalooza) förra torsdagen om det räknas. Var egentligen bara där för att se Sabrina Carpenter.

Finns det någon sitcom som ni gillar särskilt? Någon mer "klassisk"? Någon mer "modern"?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Goliat

Citat från: Simon Axelsson skrivet  5 juli 2023 kl. 23:19:52Jag var på musikfestival (Lollapalooza) förra torsdagen om det räknas. Var egentligen bara där för att se Sabrina Carpenter.

Finns det någon sitcom som ni gillar särskilt? Någon mer "klassisk"? Någon mer "modern"?
Brickleberry som tecknad, Grace and Frankie annars. :D

Vilken är din favoritmusikgenre? (Disco, Country etc..)

Goliat

Citat från: gstone skrivet 10 juli 2023 kl. 20:12:18Vart tog mitt star vägen ?
Du måste svara på frågan innan och sedan ställa en ny fråga. Reglerna står i första inlägget.

Ingen aning, måste missat något men båten verkar gå än mellan Helsingfors och Tallinn.

Gillar du att åka båt? 

MOA

Citat från: Goliat skrivet 11 juli 2023 kl. 10:58:31Du måste svara på frågan innan och sedan ställa en ny fråga. Reglerna står i första inlägget.

Ingen aning, måste missat något men båten verkar gå än mellan Helsingfors och Tallinn.

Gillar du att åka båt?
Ja men bara motorbåt?
Gillar ni Tecknade Mr Bean?

gstone

Citat från: Goliat skrivet 11 juli 2023 kl. 10:58:31Du måste svara på frågan innan och sedan ställa en ny fråga. Reglerna står i första inlägget.

Gillar du att åka båt?
Ursäkta :-[

Jag blande ihop den här med en annan tråd :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2023 kl. 13:14:11Ja men bara motorbåt?
Du vet väl att motorbåtar är dåliga för miljön?