Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Frågeleken

Startat av Goliat, 21 september 2022 kl. 14:56:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Goliat

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juli 2023 kl. 14:55:35Du vet väl att motorbåtar är dåliga för miljön?
Du glömde svara på frågan innan du ställde frågan, reglerna hittar du i första inlägget.

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2023 kl. 13:14:11Ja men bara motorbåt?
Gillar ni Tecknade Mr Bean?
Nja, inte direkt sett mer än något avsnitt men inte någon höjdare skulle jag påstå.

Om du fick bestämma 1 sak du skulle vilja ha, vad skulle det då vara?

gstone

Jag gillar inte den här tråden  >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: Goliat skrivet 11 juli 2023 kl. 15:09:54Du glömde svara på frågan innan du ställde frågan, reglerna hittar du i första inlägget.
Nja, inte direkt sett mer än något avsnitt men inte någon höjdare skulle jag påstå.

Nu var det dock egentligen inte alls en fråga utan en miljö-påminnelse, annars hade jag fortsatt i leken.

Steffan Rudvall

Citat från: Goliat skrivet 11 juli 2023 kl. 15:09:54Du glömde svara på frågan innan du ställde frågan, reglerna hittar du i första inlägget.

Väldigt basic men jag får nog säga världsfred.

Brygg eller kokkaffe?

Goliat

Citat från: gstone skrivet 11 juli 2023 kl. 15:17:13Jag gillar inte den här tråden  >:(
Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juli 2023 kl. 15:21:07Nu var det dock egentligen inte alls en fråga utan en miljö-påminnelse, annars hade jag fortsatt i leken.
Snälla, läs inlägg nr1, det finns så få regler i leken så följ dessa. 8) 

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 juli 2023 kl. 15:40:10Väldigt basic men jag får nog säga världsfred.

Brygg eller kokkaffe?
Brygg, tycker kokkaffe blir för stark på något vis eller intensiv, gillar dock bryggkaffe i perkulator.

Har du besökt ett museum du gillar? Vilket isf? :) 

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juli 2023 kl. 14:55:35Du vet väl att motorbåtar är dåliga för miljön?
Ja men de den båten vi har
Citat från: Goliat skrivet 11 juli 2023 kl. 16:05:37Snälla, läs inlägg nr1, det finns så få regler i leken så följ dessa. 8)
Brygg, tycker kokkaffe blir för stark på något vis eller intensiv, gillar dock bryggkaffe i perkulator.

Har du besökt ett museum du gillar? Vilket isf? :)
Kommer troligen besöka Bergsala Nintendo Museum nästa månad
Har ni varit Bergsala?

Goliat

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2023 kl. 16:57:32Ja men de den båten vi harKommer troligen besöka Bergsala Nintendo Museum nästa månad
Har ni varit Bergsala?
Nej aldrig.

Har ni badat i år?

Disneyfantasten

Citat från: Goliat skrivet 11 juli 2023 kl. 17:44:12Nej aldrig.

Har ni badat i år?

Ja det har jag.

Hur tror du det skulle ha varit att kunna flyga?

gstone

Ska jag säga varför jag hatar den här tråden ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 11 juli 2023 kl. 18:28:01Ska jag säga varför jag hatar den här tråden ?
Det funkar som sagt inte så, du måste svara på en fråga och sedan skriva en egen.

Ska man mixa om ljud till nya format även om det inte går och låter sämre än originalet?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 juli 2023 kl. 18:37:15Det funkar som sagt inte så, du måste svara på en fråga och sedan skriva en egen.

Jag har ju klagamål på tråden ! >:(

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juli 2023 kl. 18:07:46Ja det har jag.

Hur tror du det skulle ha varit att kunna flyga?
Säkert härligt och frihetsgivande, så länge vädret tillåter det.

(Eftersom denna fråga ej blev svarad på så tar jag på mig den)

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 juli 2023 kl. 18:37:15Det funkar som sagt inte så, du måste svara på en fråga och sedan skriva en egen.

Ska man mixa om ljud till nya format även om det inte går och låter sämre än originalet?

Personligen tycker jag inte det är värt mödan, om nu ljudkvalitén blir avsevärt sämre än den ursprungliga mixen. Men om nu det bolag som vill göra det ändå gör det, bör de också ha ursprungsmixen som ett alternativ.

Föredrar du att skriva på papper med penna, eller en dator?
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 11 juli 2023 kl. 19:13:32Säkert härligt och frihetsgivande, så länge vädret tillåter det.

(Eftersom denna fråga ej blev svarad på så tar jag på mig den)

Personligen tycker jag inte det är värt mödan, om nu ljudkvalitén blir avsevärt sämre än den ursprungliga mixen. Men om nu det bolag som vill göra det ändå gör det, bör de också ha ursprungsmixen som ett alternativ.

Föredrar du att skriva på papper med penna, eller en dator?
Skriver både och fast jag föredrar dator
Äter ni vattenmelon?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2023 kl. 19:47:22Skriver både och fast jag föredrar dator
Äter ni vattenmelon?
Ja, det gör jag gärna. :D

Äta vattenmelonens kärnor eller spotta ut dom?

Goliat

Citat från: Skokaka skrivet 11 juli 2023 kl. 20:01:58Ja, det gör jag gärna. :D

Äta vattenmelonens kärnor eller spotta ut dom?
Kan inte äta vattenmelon men jag hade nog spottat ut kärnorna.

Har du grillat i år?