Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det är en det Warner Brothers dirket till DVD filmer som jag skulle villja veta rösterna till.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag skulle gilla mer info om dom svenska rösterna i Rocky och Bullwinkle på äventyr !  :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 01:07:33Jag skulle gilla mer info om dom svenska rösterna i Rocky och Bullwinkle på äventyr !  :D
Det skulle jag med, men distributören verkar inte hålla med om det... :(
(Med andra ord: inget svar alls på mina mail till Sandrew Metronome...)

Henrik Karlsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juli 2023 kl. 01:31:47Det skulle jag med, men distributören verkar inte hålla med om det... :(
Jag visste inte ens att Sandrew fortfarande fanns 

Daniel Hofverberg

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 13 juli 2023 kl. 01:34:36Jag visste inte ens att Sandrew fortfarande fanns
Det gör de i och för sig, men det var inte direkt igår jag kontaktade dem i det här ärendet; så möjligtvis kan det vara värt ett nytt försök - även om sannolikheten att få fram credits till en dubbning från 2001 nog lär vara liten...

Sandrew Metronome finns i alla fall fortfarande kvar, men däremot är kontoret i Sverige nedlagt sedan flertalet år tillbaka - så nuförtiden finns bara kontoret i Ålborg på Jylland i Danmark kvar, som ansvarar för hela Norden. De har dock inte längre kvar någon biodistribution, utan numera släpps deras titlar direkt på DVD och VoD.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juli 2023 kl. 01:31:47Det skulle jag med, men distributören verkar inte hålla med om det... :(
Synd  :'(

Och är inte ens nödvändigtvis så att jag behöver veta vilka alla spelar.

Jag var nöjd om jag bara fick veta vilka och hur röstskådespelare som var med.

Då kanske vi kunde klura ut reste själva  :D

Men vraket dera verkar tyvärr möjligt vilket är väldigt tråkigt  :'(

gstone

Jag för utsätter att inte städ något om svenska röster i själva filmen ? :'(

Inte ännu efter alla dom vanliga eftertexterna ? :'(

gstone

Jag skulle vilja veta rösterna i Surf´s up 2Galen i Vågor.

Fast jag befarar tyvärr att det blir svårt  :-\

Dock frågar jag ändå.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 17:24:47Jag för utsätter att inte städ något om svenska röster i själva filmen ? :'(

Inte ännu efter alla dom vanliga eftertexterna ? :'(
Inte på DVD-utgåvan, men jag har inte VHS-utgåvan i min ägo så där finns det kanske en liten chans att det kan stå utsatt.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juli 2023 kl. 19:40:04Inte på DVD-utgåvan,å
Trist att ha höra :o

Händer alléer för ofta i Sverige   >:(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juli 2023 kl. 01:42:42Det gör de i och för sig, men det var inte direkt igår jag kontaktade dem i det här ärendet; så möjligtvis kan det vara värt ett nytt försök - även om sannolikheten att få fram credits till en dubbning från 2001 nog lär vara liten...

Sandrew Metronome finns i alla fall fortfarande kvar, men däremot är kontoret i Sverige nedlagt sedan flertalet år tillbaka - så nuförtiden finns bara kontoret i Ålborg på Jylland i Danmark kvar, som ansvarar för hela Norden. De har dock inte längre kvar någon biodistribution, utan numera släpps deras titlar direkt på DVD och VoD.
Då får jag se på vilket språk jag sser filmen  :-\

Adam Larsson

Kan du fixa credits till Trenk, den lille riddaren filmen alltså?

Dubintrested

Här är de men finns ett problem studion näms inte

Oscar Isaksson

Citat från: Dubinterested skrivet 14 juli 2023 kl. 14:25:10Här är de men finns ett problem studion näms inte
Det där är en KM Studio-dubbning.

Disneyfantasten

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 14 juli 2023 kl. 14:58:41Det där är en KM Studio-dubbning.
Eftersom Christian Jernbro, Daniel Bergfalk och Niclas Ekholm är inblandade.