Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Min pappa är också sträng och min mamma skildes med honom just för år sedan. Så jag kan relatera... :-\

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 juli 2023 kl. 19:49:52Min pappa är också sträng och min mamma skildes med honom just för år sedan. Så jag kan relatera... :-\
Hur många år?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 juli 2023 kl. 19:56:43Hur många år?
Har tyvärr glömt... Men det var väl några år, vad jag kan minnas, så...

gstone

Om Önskan skjutis upp till 2024 eller 2025 kommeer jag bli galen ! >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag älskar faktiskt min pappa :D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2023 kl. 14:42:51Jag älskar faktiskt min pappa :D
Jag tycker om min pappa egentligen, mer än jag tror att jag gör faktiskt, och jag vet att han älskar mig egentligen.

gstone

Vi får hoppas att Önskan inte skjutes up i sverige.

Skokaka

KOSA är bara skit. Det står nog visst för "Kuk Och Sug Apor"! >:( 

Men i hela fall, jag önskar att det inte existerade... 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 juli 2023 kl. 22:15:45KOSA är bara skit. Det står nog visst för "Kuk Och Sug Apor"! >:(

Men i hela fall, jag önskar att det inte existerade...
Ursäkta men vad e de ens?Låter som ett bluff företag som lurar folk på ID kapning & pengar

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 27 juli 2023 kl. 23:34:34Ursäkta men vad e de ens?Låter som ett bluff företag
Jag förklarade redan i en annan tråd. Det står för The "Kids Online Safety Act" och om det händer imorgon så är det ganska mycket möjligt att ungdomar i USA blir kontrollerade av sina föräldrar i sina datorer eller mobiler. Och en del sociala medier kan bli avstängda från USA bara på grund av det. Nåja, åtminstone så kommer detta inte påverka Sverige och andra länder, men ändå... Jag har ju många vänner från USA online, så detta är en mardröm. :(

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juli 2023 kl. 18:57:29Det tycker jag också, men Pappa är dålig på att lyssna och går inte att resonera med, till på köpet vägrar han ta till sig av viktiga saker, han har lampan tänd i sitt vardagsrum även när det är ljust ute, han har lampan tänd i sitt toalettrum hela tiden, han lämnar alltid toalocket öppet, han skyller ifrån sig med ursäkter angående planeten (när jag t.ex. säger att man ska ta tåg istället för flyg, ect.), osv. Det krävs inte mycket för att han ska bli arg.

Jag kan förstå varför han och Mamma skildes när jag var 2, jag har varit så van vid att de varit skilda i hela mitt liv så länge jag kan minnas, jag var då för ung för att minnas att de någonsin bott ihop.

Mamma känner jag är lättare att resonera med och är en bättre lyssnare.
Ni verkar bägge ha ganska starka känslor.

Det kanske är genetiskt ;)  

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juli 2023 kl. 19:32:43Ja, man kan aldrig veta med Pappa, för det mesta brukar han vara snäll, men ibland kan han bli riktigt irriterad bara man förmanar honom.
Men pappa är super  lugn.

Förutom med mig ibland  ;D

Det kanske är av kärlek dock :D

gstone

Jag vill gnälla på min tunga

Den har gjort ont i ett par dagar nu :'( :'(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 juli 2023 kl. 23:38:31Jag förklarade redan i en annan tråd. Det står för The "Kids Online Safety Act" och om det händer imorgon så är det ganska mycket möjligt att ungdomar i USA blir kontrollerade av sina föräldrar i sina datorer eller mobiler. Och en del sociala medier kan bli avstängda från USA bara på grund av det. Nåja, åtminstone så kommer detta inte påverka Sverige och andra länder, men ändå... Jag har ju många vänner från USA online, så detta är en mardröm. :(
Ungdomar mellan 13-17 år,herregud dom e int ens barn & nästan vuxna.Stora nog & hantera de dom ser på internet. KOSA låter som en riktig fet kossa som sprutar mjölk på alla invånare.Tur att vi blir odrabbade

MOA

Använd inte Tryggsam,det är ett bluff företag som lurar folk på ID kapning.Får du förfrågan så tacka nej,Tryggsam e ett skit företag som borde kastas på en stor skithög & ruttna.Det skadar vårt liv