Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2023 kl. 11:15:35Det är ju inte Hasse iallafall.
Jo innan han blev låneräddare

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 18 juli 2023 kl. 14:42:00Jo innan han blev låneräddare
Är du säker på att  det är han? Tycker inte riktigt att det ser ut som honom.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2023 kl. 14:45:03Är du säker på att  det är han? Tycker inte riktigt att det ser ut som honom.
Detta var som sagt några år innan,han ändrades nog mycket sen dess.Så Hasse har jobbat med Lendo innan han blev låneräddare

Steffan Rudvall

Vem hör vi i detta ljudklippet?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 augusti 2023 kl. 21:51:55Vem hör vi i detta ljudklippet?

HUR kan ingen känna igen Hasses brytning?Eller låter ni MIG lista ut de med flit?I alla fall spelar han nån Pokemon karaktär med rysk brytning eller nåt

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  5 augusti 2023 kl. 23:33:42HUR kan ingen känna igen Hasses brytning?Eller låter ni MIG lista ut de med flit?I alla fall spelar han nån Pokemon karaktär med rysk brytning eller nåt
Du har förstås rätt, Jag visste att det var du som skulle lista ut det här.  :)

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 augusti 2023 kl. 00:11:04Du har förstås rätt, Jag visste att det var du som skulle lista ut det här.  :)
För jag e så galen i Hasse,känner dock int igen ursprunget

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  6 augusti 2023 kl. 09:46:26För jag e så galen i Hasse,känner dock int igen ursprunget
Det kommer från ett avsnitt av Pokémon serien Indigo League.

MOA

Hur många känner igen denna råtta?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 oktober 2023 kl. 21:07:12Hur många känner igen denna råtta?
Ser ut som en karaktär från Nightmares.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 oktober 2023 kl. 21:56:22Ser ut som en karaktär från Nightmares.
Yes!The Baron Of Vermin

MOA

Om ni varit på internet i över 10 år vet ni nog vad detta e

MOA

Vem ser vi här?

Steffan Rudvall