Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dataspel

Startat av TonyTonka, 24 maj 2009 kl. 20:35:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 14 augusti 2023 kl. 20:14:00Den verkar lite väl långsam för min smak  ;) ;D
Har int spelat på över 10 år nu

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 14 augusti 2023 kl. 19:57:49Nån som har spelat Nalle Puh Förskola?Gjorde jag när jag var barn,glömde bort att de existerade tills 2 veckor sen
Jag gjorde det mycket som barn också. För målgruppen är det ett ganska roligt spel, i hur det tränar upp grundläggande kunskaper.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 14 augusti 2023 kl. 21:22:38Jag gjorde det mycket som barn också. För målgruppen är det ett ganska roligt spel, i hur det tränar upp grundläggande kunskaper.

Håller med, vi hade det spelet i skolan, sedan köpte jag det spelet i en Second Hand affär 2012 eller 2013.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 augusti 2023 kl. 21:54:44Håller med, vi hade det spelet i skolan, sedan köpte jag det spelet i en Second Hand affär 2012 eller 2013.
Har du spelat de?Jag tror jag har de bland mina PC spel eller så spela jag de också på dagis,har int kollat

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 14 augusti 2023 kl. 22:19:00Har du spelat de?Jag tror jag har de bland mina PC spel eller så spela jag de också på dagis,har int kollat

Ja det har jag, så det är nostalgi för mig.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 augusti 2023 kl. 22:22:00Ja det har jag, så det är nostalgi för mig.
För mig också när jag spelar de igen,när de nu blir

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 augusti 2023 kl. 21:54:44Håller med, vi hade det spelet i skolan, sedan köpte jag det spelet i en Second Hand affär 2012 eller 2013.
I min skola hade vi VHS.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 14 augusti 2023 kl. 19:57:49Nån som har spelat Nalle Puh Förskola?Gjorde jag när jag var barn,glömde bort att de existerade tills 2 veckor sen
Är det spelet där Sorken gör en cameo i delen med Kanin? Att han gräver ett hål i väggen och sen signalerar till spelaren att vara tyst och bygger tillbaks väggen?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 augusti 2023 kl. 20:24:52Är det spelet där Sorken gör en cameo i delen med Kanin? Att han gräver ett hål i väggen och sen signalerar till spelaren att vara tyst och bygger tillbaks väggen?
Yes precis av nån anledning

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 16 augusti 2023 kl. 20:24:52Är det spelet där Sorken gör en cameo i delen med Kanin? Att han gräver ett hål i väggen och sen signalerar till spelaren att vara tyst och bygger tillbaks väggen?
Är det inte där sorken har en annan röst ?

MOA

Citat från: gstone skrivet 16 augusti 2023 kl. 20:58:51Är det inte där sorken har en annan röst ?
Gunnar Uddén enligt rollistan

gstone

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 augusti 2023 kl. 20:50:54Yes precis av nån anledning
Kommer ihåg denna, vilka minnen. ;D

Kommer dock inte ihåg att Sorken pratade i denna, dock. Kanske jag behövde göra något för att han ska börja att säga något? ???

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 augusti 2023 kl. 22:05:13Kommer ihåg denna, vilka minnen. ;D

Kommer dock inte ihåg att Sorken pratade i denna, dock. Kanske jag behövde göra något för att han ska börja att säga något? ???
Han pratade int heller i videon som finns,hela spelet e ett upplåst minne

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet 16 augusti 2023 kl. 22:05:13Kommer ihåg denna, vilka minnen. ;D

Kommer dock inte ihåg att Sorken pratade i denna, dock. Kanske jag behövde göra något för att han ska börja att säga något? ???
Han dyker också upp om du försöker avsluta spelet på skärmen där du skriver in ditt namn, och där har han en replik.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.