Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet  2 september 2023 kl. 17:32:46Jag kan glatt meddela att TMNT: Mutant Mayhem var en riktigt rolig och underhållande film. :)
En av mina favoriter i år.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Efter jag såg Bambi var jag i två second hand butiker som lägg nära biografen 😁🥳😊❗️🛍�🛒📀

gstone

Igår ( tisdag) köpte jag sju DVDer på samma affär som jag brukar köpa dom flesta DVDer :D

Eller rättare sagt affärskedja då det inte alls alltid är exakt samma butik  ;D ;)

gstone

Om en vecka är det sverigepremiär för min favorit musikal någonsin :D

gstone

MOA

Swedish Voices Of Peach & Swedish Voices Of Toad har fått 211 & 229 visningar på 22 timmar
Swedish Voices Of Luigi har bara 7 visningar ???
Undrar om folk gillar Hasse ::)

gstone

Citat från: MOA skrivet 11 september 2023 kl. 09:50:12Undrar om folk gillar Hasse ::)
Det kanske bara är du som gör det :D 

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 september 2023 kl. 15:26:49Det kanske bara är dum som gör det :D 
Dumma personer?Jag e int dum & jag gillar Hasse & man behöver int va dum för & gilla Hasse & andra VA.Undrar mest över anledningen till att den fick över 200 visningar under 1 dygn medans Luigi bara har 7

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 11 september 2023 kl. 15:45:00Dumma personer?Jag e int dum & jag gillar Hasse & man behöver int va dum för & gilla Hasse & andra VA.Undrar mest över anledningen till att den fick över 200 visningar under 1 dygn medans Luigi bara har 7
Han menar nog "Det kanske bara är du som gör det"

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 september 2023 kl. 16:35:23Han menar nog "Det kanske bara är du som gör det"
De tror int jag,andra måste älska honom

gstone

Citat från: MOA skrivet 11 september 2023 kl. 15:45:00Dumma personer?Jag e int dum & jag gillar Hasse & man behöver int va dum för & gilla Hasse & andra VA.Undrar mest över anledningen till att den fick över 200 visningar under 1 dygn medans Luigi bara har 7

Förlåt !

Skrev "dum isället för du :'(

Jag ber så så mycket om ursäket :'( :'(

gstone

Du inte dum ;)

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 september 2023 kl. 16:41:27Förlåt !

Skrev "dum isället för du :'(

Jag ber så så mycket om ursäket :'( :'(
De e lugnt,undra bara om Hasse bidrog till över 200 visningar

MOA