Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet  2 september 2023 kl. 17:32:46Jag kan glatt meddela att TMNT: Mutant Mayhem var en riktigt rolig och underhållande film. :)
En av mina favoriter i år.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Efter jag såg Bambi var jag i två second hand butiker som lägg nära biografen 😁🥳😊❗️🛍�🛒📀

gstone

Igår ( tisdag) köpte jag sju DVDer på samma affär som jag brukar köpa dom flesta DVDer :D

Eller rättare sagt affärskedja då det inte alls alltid är exakt samma butik  ;D ;)

gstone

Om en vecka är det sverigepremiär för min favorit musikal någonsin :D

gstone

MOA

Swedish Voices Of Peach & Swedish Voices Of Toad har fått 211 & 229 visningar på 22 timmar
Swedish Voices Of Luigi har bara 7 visningar ???
Undrar om folk gillar Hasse ::)

gstone

Citat från: MOA skrivet 11 september 2023 kl. 09:50:12Undrar om folk gillar Hasse ::)
Det kanske bara är du som gör det :D 

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 september 2023 kl. 15:26:49Det kanske bara är dum som gör det :D 
Dumma personer?Jag e int dum & jag gillar Hasse & man behöver int va dum för & gilla Hasse & andra VA.Undrar mest över anledningen till att den fick över 200 visningar under 1 dygn medans Luigi bara har 7

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 11 september 2023 kl. 15:45:00Dumma personer?Jag e int dum & jag gillar Hasse & man behöver int va dum för & gilla Hasse & andra VA.Undrar mest över anledningen till att den fick över 200 visningar under 1 dygn medans Luigi bara har 7
Han menar nog "Det kanske bara är du som gör det"

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 september 2023 kl. 16:35:23Han menar nog "Det kanske bara är du som gör det"
De tror int jag,andra måste älska honom

gstone

Citat från: MOA skrivet 11 september 2023 kl. 15:45:00Dumma personer?Jag e int dum & jag gillar Hasse & man behöver int va dum för & gilla Hasse & andra VA.Undrar mest över anledningen till att den fick över 200 visningar under 1 dygn medans Luigi bara har 7

Förlåt !

Skrev "dum isället för du :'(

Jag ber så så mycket om ursäket :'( :'(

gstone

Du inte dum ;)

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 september 2023 kl. 16:41:27Förlåt !

Skrev "dum isället för du :'(

Jag ber så så mycket om ursäket :'( :'(
De e lugnt,undra bara om Hasse bidrog till över 200 visningar

MOA