Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 oktober 2023 kl. 11:40:44Ursäkta, jag glömde att du nämnde Pingvinens Fru förut, dessutom så skrev du Stanley Livingstone och Djurplågaren som separata karaktärer, eller så kanske jag glömde att ni skrev att Stanley Livingstone var en djurplågare.

Vem är förresten Mr Pickles?

Prins Achmed, Chi Fu, Sköldis & hans mamma, Mertle Edmonds, Johnny Worthington, Lollo Listig och Djurungarna som mobbar Nick Wilde vet jag med säkerhet vilka de är, de är från Aladdin, Mulan, Hos Musse & Musses Verkstad, Lilo och Stitch, Monsters University, Lilla Kycklingen respektive Zootropolis.

Och Hellvettesrossen, Sara, Kevin, Bendy, Nermal, Mjölkbilschauffören, Grävlingen, Monti, De röda papegojorna och Lou nämner du i inlägget var de kommer ifrån. (dessutom så nämner du Dumbo från filmen med samma namn när du nämner killen)
Förresten, du glömde att ta upp Octavus Bläckenberg och Bäverbossens Son.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  7 oktober 2023 kl. 19:43:57Förresten, du glömde att ta upp Octavus Bläckenberg och Bäverbossens Son.
Den förstnämnda tror jag är Bläckvärds kusin eller något som jag tror ni tog upp på forumet tidigare...

Och Bäverbossen är med i Timon och Pumbaa, det betyder att hans son också är det.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 oktober 2023 kl. 08:20:37Den förstnämnda tror jag är Bläckvärds kusin eller något som jag tror ni tog upp på forumet tidigare...

Och Bäverbossen är med i Timon och Pumbaa, det betyder att hans son också är det.
Ja, han togs upp. Han är dock Bläckvards rival. Antar att du trodde kusin för att jag jämförde honom med Alexander Lukas. 

Men ja, det är den bäverns son. ;)

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 oktober 2023 kl. 20:46:12Förresten, hur gör ni kollage, dock? ???
Collagen jag gjorde skapades via PhotoGrid,jag använder PhotoScape X på datorn

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 oktober 2023 kl. 13:55:01Vem är karaktären på höger sida? (jag tycker mig känna igen karaktären)
Det är Caillou från böckerna och TV-serien med samma namn.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 oktober 2023 kl. 21:48:44Karaktärer som jag inte gillar.jpg
Fuck Off Caillou!Han e hemsk skitunge som lär barn & bete sig dåligt & hans föräldrar gör inge åt de!Alla som sett Caillou hatar honom,konstanta utbrott & gnällanden som man blir galen på.Helt enkelt sämsta barnkaraktären i ett barnprogram. Flera avsnitt blev bannlysta för att Caillou nöp sin nyfödda syrra,gick vilse på gatan för att morsan somna & bråka med syrran när hon var äldre.
Bara sök så ser ni att alla hatar Caillou & vill mörda honom. Om era barn inte e olyckliga så visa dom inte detta program. De e dåligt för uppväxten

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2023 kl. 15:15:50Fuck Off Caillou!Han e hemsk skitunge som lär barn & bete sig dåligt & hans föräldrar gör inge åt de!Alla som sett Caillou hatar honom,konstanta utbrott & gnällanden som man blir galen på.Helt enkelt sämsta barnkaraktären i ett barnprogram. Flera avsnitt blev bannlysta för att Caillou nöp sin nyfödda syrra,gick vilse på gatan för att morsan somna & bråka med syrran när hon var äldre.
Bara sök så ser ni att alla hatar Caillou & vill mörda honom. Om era barn inte e olyckliga så visa dom inte detta program. De e dåligt för uppväxten
Ärligt talat så stör jag också mig på honom. Han är tydligen SÅ dålig att folk gör många videos att han får utegångsförbud när han gör dumma saker hela tiden. Jag kommer ihåg att jag såg serien när jag var på semester, och han var riktigt jobbig...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 oktober 2023 kl. 19:06:50Ärligt talat så stör jag också mig på honom. Han är tydligen SÅ dålig att folk gör många videos att han får utegångsförbud när han gör dumma saker hela tiden. Jag kommer ihåg att jag såg serien när jag var på semester, och han var riktigt jobbig...
GoAnimate Grounded videos,var de längesen du var på den där semestern?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2023 kl. 19:42:58GoAnimate Grounded videos,var de längesen du var på den där semestern?
Ja, jag var ung då.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 oktober 2023 kl. 19:45:16Ja, jag var ung då.
Så över 10 år sen,var snart 10 år sen jag titta på Nasses Stora Film på min semester men den va bra & så var alla karaktärer

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2023 kl. 20:12:03Så över 10 år sen,var snart 10 år sen jag titta på Nasses Stora Film på min semester men den va bra & så var alla karaktärer
Ja, mindre än 18 år i hela fall var jag. ;)

Och ja, den filmen och karaktärerna är bättre.