Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 oktober 2023 kl. 08:20:37Den förstnämnda tror jag är Bläckvärds kusin eller något som jag tror ni tog upp på forumet tidigare...

Och Bäverbossen är med i Timon och Pumbaa, det betyder att hans son också är det.
Ser du på Svampbob ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2023 kl. 21:32:11Gillar han Svampbob?
Jag gillar Svampbob, men inte sådär mycket, tycker dock det är underhållande även det ibland går till lite väl mycket överdrift.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 oktober 2023 kl. 09:01:46Jag gillar Svampbob, men inte sådär mycket, tycker dock det är underhållande även det ibland går till lite väl mycket överdrift.
Patrik Stjärna e nog Tommy Nilssons mest ikoniska roll

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 16 oktober 2023 kl. 12:58:04Patrik Stjärna e nog Tommy Nilssons mest ikoniska roll
Liksom Svampbob själv hos Kim Sulocki.

Samt Herr Krabba hos Tommy Blom.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 oktober 2023 kl. 13:01:43Liksom Svampbob själv hos Kim Sulocki.

Samt Herr Krabba hos Tommy Blom.
En av Stephan Karlséns bästa är Herr Krabba

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 oktober 2023 kl. 09:01:46Jag gillar Svampbob, men inte sådär mycket, tycker dock det är underhållande även det ibland går till lite väl mycket överdrift.
Och jag som trodde att du inte gillade Nickelodeon. ???

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 16 oktober 2023 kl. 19:57:02Och jag som trodde att du inte gillade Nickelodeon. ???
Inte i stor utsträckning, nej, men en del av dem tycker jag är bra eller underhållande, en av mina favoriter från Nickelodeon måste nog vara Pingvinerna från Madagaskar.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 oktober 2023 kl. 08:28:03Inte i stor utsträckning, nej, men en del av dem tycker jag är bra eller underhållande, en av mina favoriter från Nickelodeon måste nog vara Pingvinerna från Madagaskar.
Håller med om att den är bra. ;)

gstone

MOA

Kom på en karaktär som saknas i collaget:Kung Krabba
Måste notera att jag bara hatar hans svenska röst

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  3 november 2023 kl. 13:25:30https://arenan.yle.fi/1-3738621
Seriens titel och avsnittstitlarna står visserligen på svenska, men som du ser har serien i sig bara finskt tal och ingen text - d.v.s. ingen (finlands)svensk dubbning, och heller ingen svensk text. :(

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 november 2023 kl. 14:45:08Seriens titel och avsnittstitlarna står visserligen på svenska, men som du ser har serien i sig bara finskt tal och ingen text - d.v.s. ingen (finlands)svensk dubbning, och heller ingen svensk text. :(
Kaapo var för dålig för & komma till Sverige,så bra!

gstone

Citat från: E skrivet 23 maj 2021 kl. 16:05:16Hatar Tant Lydia i The Handmaids Tale
En tidnings recesion jämförde Madame Morrible i Wicked med Tant Lydia.