Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disney spelfilmer (Live Action)

Startat av moviefan, 10 mars 2017 kl. 16:09:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 oktober 2023 kl. 23:33:03Animerade dvärgar, Disney måste lyssnat på alla som backlashade mot den första bilden
Jag är personligrm väldigt lättade över att dvärgarna ser ut som dom ska☺️👍
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag är väldigt nöjd med att det ser ut som dom tonade ner färg palten 😀🙏❤️❗️

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2023 kl. 20:45:10Första bild från Live Action Snövit kommer ut Mars 2025 nu :'(
Nog bra flr att dvärgarna inte har bytts ut sm jag först misstänkte, men de ser jävligt uncanny ut... :o
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet 28 oktober 2023 kl. 08:58:44Nog bra flr att dvärgarna inte har bytts ut sm jag först misstänkte, men de ser jävligt uncanny ut... :o
Det är ju en del av kritiken till filmen att de inte har anlitat riktiga kortvuxna skådespelare.

gstone

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 28 oktober 2023 kl. 08:58:44Nog bra flr att dvärgarna inte har bytts ut sm jag först misstänkte, men de ser jävligt uncanny ut... :o
Dom ser ut som trädgårds tomtar 😄

Daniel Hofverberg

Ja, nog får man helt klart vissa Uncanny Valley-vibbar av bilden...

Men å andra sidan ska man inte dra för stora slutsatser av en bild, som sällan eller aldrig brukar vara representativ för en film som helhet - man gör nog klokt i att avvakta tills filmen kommer ut, så man kan dra mer rättvisa slutsatser.

Citat från: gstone skrivet 28 oktober 2023 kl. 09:53:04Filmen kan nog bli bra ändå.
Kanske, eller inte - den som lever får se...

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 oktober 2023 kl. 13:12:53Kanske, eller inte - den som lever får se...
Rachel Zegler lär göra ett riktigt bra jobb oavsett filmens kvalitet. 
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Simon Axelsson skrivet 28 oktober 2023 kl. 13:51:58Rachel Zegler lär göra ett riktigt bra jobb oavsett filmens kvalitet.
Säger du ja, men största delen av internet håller inte med dig

Simon Axelsson

Redan utfört ~60 biobesök 2025.

MOA

Citat från: Simon Axelsson skrivet 28 oktober 2023 kl. 13:51:58Rachel Zegler lär göra ett riktigt bra jobb oavsett filmens kvalitet.
Som vill ha betalt för varje timme som filmen streamas online

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 28 oktober 2023 kl. 14:19:52*suck*.
Hon har ju dock rätt i det hon säger Rachel och själva filmen har blivit ett skämt på internet.

Jag uttycker inte mina personliga åsikter nu utan det är ju så det är, visst kan filmen blir bra men vi får vänta och se.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 oktober 2023 kl. 14:59:19Hon har ju dock rätt i det hon säger Rachel och själva filmen har blivit ett skämt på internet.

Jag uttycker inte mina personliga åsikter nu utan det är ju så det är, visst kan filmen blir bra men vi får vänta och se.
Jag blir väldigt ledsen varje gång jag hör om alls personer som går på Rachel 🥺😭😭

gstone

Det råder det lite tevkan om i min åsikt.

Det skadar ju inte direkt att hon har en väldigt vacker sång röst också 😍😍👏👏👏❗️

gstone

Jag tycker Rachel Zegler sjunger som en ängel 😇 🤩👏❗️