Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 november 2023 kl. 10:32:50Kom att tänka på det, i Disney's En Annorlunda Värld som hade premiär förra året så är Ethan Clade (Searcher Clades son, Jeager Clades sonson) öppet homosexuell och helt utan problem, därför hoppas jag att man i framtiden också skapar en Disneyfilm med en öppet homosexuell tjej.
Jag tycker Raya och Namaari borde bli ett par   :D🏳��🌈👩�❤️�👩😍😍😍❤️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet  5 november 2023 kl. 16:44:06Jag tycker Raya och Namaari borde bli ett par  :D🏳��🌈👩�❤️�👩😍😍😍❤️
Inga destruktiva förhållanden tack!

gstone

Oskar

Citat från: gstone skrivet  5 november 2023 kl. 16:44:06Jag tycker Raya och Namaari borde bli ett par  :D🏳��🌈👩�❤️�👩😍😍😍❤️
Men varför inte. Filmbranschen ska följa utvecklingen om hpq personer. Jonas Gardell är före bild.

Lilla My

Citat från: Oskar skrivet  5 november 2023 kl. 20:22:40Men varför. Filmbranschen ska följa utvecklingen om hpq personer. Jonas Gardell är före bild.
Va? Vad har något av det du just sa med den kommentaren att göra?  ???

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 november 2023 kl. 16:52:24Inga destruktiva förhållanden tack!
På vilket sätt e de destruktivt om man får fråga?

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  5 november 2023 kl. 21:40:34På vilket sätt e de destruktivt om man får fråga?
For starters så är de fiender och den ena är väldigt bra på gaslajta och ljuga.

gstone

Citat från: Oskar skrivet  5 november 2023 kl. 20:22:40Men varför inte. Filmbranschen ska följa utvecklingen om hpq personer. Jonas Gardell är före bild.
Dom är så lesbiskt kodade för vandra  :D

Skokaka

På tal om lesbiska par, jag shippar Ruby Gillman och Chelsea... 

Spoiler
...Trots att de är fiender...
[close]

gstone

Jag hoppas att jag får mer utrymme på min dator så jag kan ladda ner mer från Archive.org.

gstone

Jag hoppas verkligen att "A Very Patchy Christmas Stream"  kommer till sverige !

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 oktober 2023 kl. 12:38:30Jag hoppas verkligen att filmen Önskan lyckas rädda både Disney och Pixar från strekj, tid och ekonomi!
Tyvärr ser det inte så ut 😕😢☹️

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 18 november 2023 kl. 08:46:02Tyvärr ser det inte så ut 😕😢☹️
Vi ska nog ta det med en nypa salt, filmen har inte haft premiär ännu.

gstone

Hoppas vi får veta fler av dom svenska rösterna i Önskan snart 🙏😍❗️

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 18 november 2023 kl. 10:27:30Hoppas vi får veta fler av dom svenska rösterna i Önskan snart 🙏😍❗️
Samma här.