Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Ingen svensk soundtrack till Önskan än  :( :(

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Dubintrested

Citat från: gstone skrivet 19 november 2023 kl. 14:47:02Ingen svensk soundtrack till Önskan än  :( :(
Ta det lugnt den kommer snart ;)

gstone

Vissa dialekter i dubbning gör det svårt att höra vad karatärer säger >:(

MOA

Jag stör mig så mycket på den där rösten i Dot filmerna som låter som Mikael Roupé. Han måste bekräfta om han medverkar eller inte, jag blir galen!

gstone

Det är trist att en del kändisar blir attackera för att dom har "fel" åsikter om trans-grejer :(  

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 10:13:56Det är trist att en del kändisar blir attackera för att dom har "fel" åsikter om trans-grejer :( 
Vad menar du med "fel åsikter"? Åsyftar du transfobiska uttalanden? 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 20 november 2023 kl. 10:50:01Åsyftar du transfobiska uttalanden?
"transfobiska uttalanden?"  är ett relativet koncept ;)

tänker särskilt på två britter  ;)

Måne

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 12:19:43"transfobiska uttalanden?"  är ett relativet koncept ;)

tänker särskilt på två britter  ;)
Hmm... Jag gillar inte grupp attacker alls. Nu vet jag inte vad som har sagts. ( jag bryr mig inte om vilken hudfärg personen har, vilket kön personen är eller vill vara, vad för slags diagnoser personer har. så länge man är snäll så ska man bli respekterad)
Men hade inte du blivit ledsen om folk attackerade folk med diagnoser gstone? t.ex. (Det är ju aldrig kul att bli kränkt liksom på ett privat plan) Jag tänker om en person du själv kanske ser upp till föraktar personer med svårigheter och diagnoser? Men som gör sitt bästa varje dag. Hade det inte gjort dig ledsen?

Antagligen är man snäll eller elak som människa. oavsett vad man är eller vad man kommer ifrån.
Vi är alla lika i mina ögon. (oavsett kön, färg, diagnos. Jag bryr mig inte så länge personen är snäll)

gstone

TV tablån ljög 😡😡😡

Hailey Fixar Det går inte på Disney Chanel just nu🤬

Istället går bara Miraculous: Ladybug & Cat Noir på äventyr😤😫😫

gstone

det svenska realsedatumet som  Ozi: Voice of the Forest tidagre hade(på IMDB) vverkar ni tillhöra Katten Gustaf: Filmen.

Skokaka

Jag kommer ihåg när jag har läst att det stod att Putin har avlidit... Men tyvärr så visar det sig att vara en lögn, och jag vill väldigt gärna veta vem det var som påstod denna falska informationen. Jag blev glad för ingenting. :(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 20 november 2023 kl. 20:24:24Jag kommer ihåg när jag har läst att det stod att Putin har avlidit... Men tyvärr så visar det sig att vara en lögn, och jag vill väldigt gärna veta vem det var som påstod denna falska informationen. Jag blev glad för ingenting. :(
Stod i flera artiklar att han var sjuk men de va troligen bara falska rykten

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 20 november 2023 kl. 21:37:26Stod i flera artiklar att han var sjuk men de va troligen bara falska rykten
Han är väl sjuk, men han lever fortfarande vad man än tycker om det.

gstone

Anton Olofson Raeder gör rösten till huvudkratären i Leo>:(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 21 november 2023 kl. 13:00:34Anton Olofson Raeder gör rösten till huvudkratären i Leo>:(
Vad är det för fel med det?