Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 21 november 2023 kl. 21:27:23Har du deltagit i Melo ?

Min syster hade en musiklärrare som var med i melodifestivalen
& vem var de?
Trevlig sak & säga:Jag tror de knappt,du älskar mig JÖ!

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 21 november 2023 kl. 21:27:23Har du deltagit i Melo ?

Min syster hade en musiklärrare som var med i melodifestivalen
Jag har inte deltagit i Melodifestivalen och kommer inte heller göra det. Jag må vara musiklärare och även musiker men artist det är jag inte.

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 21 november 2023 kl. 21:35:20Så fortfarande musiklärare men på annan plats?
Ja, jag undervisar just nu förskoleklass till årskurs 9 och har jobbat på skolan sedan 2014.

Jag vet inte om jag ska fortsätta dock. Jag har hört att rektorn i alla fall vill ha kvar mig men vi får se vad som händer. Men jag har börjat se mig omkring för andra alternativ.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 november 2023 kl. 21:55:15Jag har inte deltagit i Melodifestivalen och kommer inte heller göra det. Jag må vara musiklärare och även musiker men artist det är jag inte.
Hur menar ?

Kan man musik kan man väl vara med ???

Är du för blyg ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 21 november 2023 kl. 21:58:03Hur menar ?

Kan man musik kan man väl vara med ???

Är du för blyg ?
Kan kanske man kan men är det realistiskt? Men varför skulle jag ens söka till Mello min passion är ju att lära ut musik.

gstone

Lex Luthor i nya Superman filmen har blivt castade ! :D

https://www.moviezine.se/nyheter/nicholas-hoult-spelar-lex-luthor-i-superman-legacy

Ha ju varit kul om det blivt Alexander eller Bill Skarsgård ;D

gstone

Serien Hailey fixar det är riktigt bra dubbade  :D

Är väldigt nöjd med den svenska dubbningen  👏👍

gstone

Det verkar som Frost 3 och 4 blir samma handling men delade i två filmer :D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 22 november 2023 kl. 21:10:45Det verkar som Frost 3 och 4 blir samma handling men delade i två filmer :D
Var någonstans har du läst det?

MOA

Gillar att Swedish Voices Of Toad har 484 visningar,folk måste verkligen älska Hasse

gstone

Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 november 2023 kl. 21:08:56Tack för de fina orden men jag vill inte byta yrke. Jag är utbildad inom musik är behörig musiklärare för grundskola och gymnasium och det är det jag vill förbli.
Om du är behörig som gymnasielärare varför undervisar du 0:an till 9:an? Det borde väl vara mindre jobb på gymnasiet för det är ju inte 10 årskurser

gstone

Filmen Rally Road Racers ska komma på bio i Sverige och dubbas till svenska  :D

Skokaka

Idag hade vi utflykt i skogen och jag tror i hela fall att detta var den första gången som jag såg en hackspett i verkligheten. :) Dock så var det en av de andra som såg den först och hojtade till: "Hackspett!" 

Vi fick sen även klappa på en corgi blandras.

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet 24 november 2023 kl. 20:59:39Idag hade vi utflykt i skogen och jag tror i hela fall att detta var den första gången som jag såg en hackspett i verkligheten. :) Dock så var det en av de andra som såg den först och hojtade till: "Hackspett!"

Vi fick sen även klappa på en corgi blandras.
Det låter verkligen mysigt med en skogsutflykt, där är det nästan alltid vara fridfullt då endast vinden och fågelkvitter brukar höras. Och jag anar nog att åtminstone en av er tänkte på Hacke när ni fick se hackspetten. ;D
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.