Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Kritiker brukar ju för all del inte alltid ha samma åsikter som oss vanliga filmtittare så att redan nu se filmen som ett fiasko är att ta händelserna i förväg.

Måne

Jag brukar oftast bilda mig en egen uppfattning när jag kollar film XD

Jag menar även om hela världen skulle tycka illa om en film så kanske jag gillar filmen XD

Oavsett vad folk skriver så. betyder det inte att jag kommer gillar/ogilla filmen pga vad andra tycker :o

gstone

TV tablån är en lögnare 😭😭😭😭❗️ 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 15:46:06TV tablån är en lögnare 😭😭😭😭❗️
Vilken tablå och på vilket sätt?

Men generellt sett kan man ju säga att tablåerna för SVT1, SVT2, TV3, TV4 och Kanal 5 alltid har varit mer tillförlitliga än tablåerna för barnkanalerna; och framförallt mycket mer tillförlitliga när det gäller att hålla tiderna...

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 november 2023 kl. 20:55:30Vilken tablå och på vilket sätt?
Han skrev följande inlägg tidigare idag som bör handla om samma situation.

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 15:44:54TV tablån ljög 😡😡😡

Hailey Fixar Det går inte på Disney Chanel just nu🤬

Istället går bara Miraculous: Ladybug & Cat Noir på äventyr😤😫😫

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 november 2023 kl. 20:55:30Vilken tablå och på vilket sätt?

Men generellt sett kan man ju säga att tablåerna för SVT1, SVT2, TV3, TV4 och Kanal 5 alltid har varit mer tillförlitliga än tablåerna för barnkanalerna; och framförallt mycket mer tillförlitliga när det gäller att hålla tiderna...
TV tablån online had rätt tid ;)

Inte den på själva tv boxen.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2023 kl. 20:59:32Han skrev följande inlägg tidigare idag som bör handla om samma situation.
Den gick en timme efter :D

Fottade credits till och med ;)

Daniel Hofverberg

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 november 2023 kl. 01:36:00Kan du posta dessa?
Det är en video.
Men det går nog ändå  ;)

Efter 09:00 imorgon i så fall  ;)

gstone

gstone

Det här är väldigt sorligt

gstone

Jag tänkte önska mig den här DVDn i julklapp så jag kunde kollla vilka dom svenska rösterna var men nur är den slut såld :(

https://www.kvarnvideo.se/se/art/power-rangers-dino-charge-unleashed.php

Steffan Rudvall

gstone

gstone

Disney är dömda det går dåligt för Önskan både penga mässigt och kritiskt  :'(