Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önskan (Wish, 2023)

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 22:12:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 november 2023 kl. 20:22:12Varför skulle den inte ha det
För att Disney vill att det ska komma ut före primären ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 29 november 2023 kl. 20:41:34För att Disney vill att det ska komma ut före primären ;)
Om de inte vill att det ska komma ut före premiären skulle de inte ha en smygpremiär.

gstone

Citat från: MoonFace skrivet 29 november 2023 kl. 20:24:24Precis som Steffan säger!
Det är en helt vanlig visning utav filmen. Det är inte så att dom kommer in och rullar någon "Beta" variant utav filmen XD
Ska jag fota dom ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 29 november 2023 kl. 20:49:25Ska jag fota dom ?
Ja gör det gärna, för vi vet ju att Disney inte svarar på Daniel längre när han frågar om creditlistor. 

Måne

Citat från: gstone skrivet 29 november 2023 kl. 20:49:25Ska jag fota dom ?
Vad jag vet så får man inte ta kort och sprida material från biografer :o
Så det finns väll alltid en risk. :/

Steffan Rudvall

Citat från: MoonFace skrivet 29 november 2023 kl. 21:34:12Vad jag vet så får man inte ta kort och sprida material från biografer :o
Så det finns väll alltid en risk. :/
Av själva filmen ja, men dubbningscredits brukar i alla fall den bio personalen jag har haft att göra med inte säga något om. Det har gjorts många gånger av olika användare på forumet utan problem ibland som enda sätt att få tag på credits till vissa filmer.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 november 2023 kl. 21:43:37Av själva filmen ja, men dubbningscredits brukar i alla fall den bio personalen jag har haft att göra med inte säga något om. Det har gjorts många gånger av olika användare på forumet utan problem ibland som enda sätt att få tag på credits till vissa filmer.
Personalen i Skellefteå har heller inte reagerat på det, då alla liksom är medvetna om att dubbcredits som regel visas under för kort tid för att man ska hinna läsa allt; än mindre hinna memorera det.

Så jag har svårt att tro att någon tar illa vid sig av att någon fotograferar just dubbcredits.

Måne

Ahhh då är det kanske lugnt då!
Det kan ju vara bra att fråga personalen såklart om det är okej för att få ett godkännande :)

gstone

Ska jag fota dubb credits alltså ?

Så klart ät de5 lagligt ;) , jag gjort det många gånger själv förut  ;D

Daniel Hofverberg

gstone

Elios

Hoppas denna är mycket bättre än dom föregående två.  ::)

gstone

gstone

Jag tror Pappa råkade boka biljetter till filmen med svensk text  :'(

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 30 november 2023 kl. 16:13:06Jag tror Pappa råkade boka biljetter till filmen med svensk text  :'(
Oavsett språk visas den med svensk text. Om ni har bokat för smygpremiären nu i helgen verkar samtliga föreställningar vara på svenska. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats