Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 november 2023 kl. 21:30:44Valle Valross som kan ha inspirerat Dr Robotnik i AOSTH,i alla fall designen
Upptäcker nu att han ser faktiskt ut lite som Robotnik. ;D

MOA

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  1 december 2023 kl. 12:55:36Nu har jag Nalle Puh: Jullovet som jag har på DVD
Vad bra att någon annan också använder den riktiga titeln för Disney tycker ju att den heter Nalle Puh: Gott nytt Puh-år

Skokaka

gstone

För att den hade väldigt många av karaktärer i Önskan i sig  :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 december 2023 kl. 00:12:29Har också nu en bild med tema på Julen. :)
Yoshi e Mario's ren,e nog dags & köra Merry Mountain nu

Steffan Rudvall

Jag håller den inom samma franchise men byter till en mer passande bild för julen.

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 december 2023 kl. 12:55:36Nu har jag Nalle Puh: Jullovet som jag har på DVD
Jag ÄLSKAR den bilden  :D

Så mysig, vacker och trevlig😍

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 december 2023 kl. 23:39:29Jag håller den inom samma franchise men byter till en mer passande bild för julen.
Scooby Doo önskar God Jul!Riktigt bra profilbild

moviefan

Har bytt till Skönheten och Odjuret: Den förtrollade julen, för att det passar till jul.  ;)

gstone

Jag har bytt bild för att jag är hypade för filmen😁🥳❗️

gstone

Ny avatar till ära av Rallygänget – De snabba & de tuffa :D

MOA

I år är det Kapten N:s År & Först ut är givetvis protagonisten Kevin Keene

Skokaka

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet  2 januari 2024 kl. 03:39:15Ni vet nog varför...
Okej, det är för att det är nu 2024, och det är drakens år. Därför har jag en bild på Mushu just nu. Plus så är han en kinesisk drake, så det är ännu mer passande. ;)

Undrar om jag ska göra så i början på varje år, att ha en bild på ett djurkaraktär som året handlar om. (Så länge jag är vid liv, förstås...)

Och i förra månaden så hade jag personlig text för första gången. Förresten, jag vet att det stod: "God Jul och Gott Nytt Äran!" Fast det sista ska ju stå "år" såklart. Men det är ju meningen att det bara var ett skämt och referens, så nej, jag skrev inte fel. Jag visste vad jag skrev. ;) 

Plus så är mitt kinesiska horoskop draken, så detta är mitt år. Hoppas att den är bra. :D