Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 november 2023 kl. 12:07:21Som sagt Önskar jag credits till filmen  Doctor Strange: The Sorcerer Supreme.

På fodralet står det också "Local dub made by: Audio Resort".
Jag ska maila Scanbox om det ikväll. Vilka andra filmer är det du efterfrågat från Scanbox?

Sen kanske jag också mailar KM Studio/Plint om så behövs, men jag börjar med Scanbox.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 november 2023 kl. 13:02:07Jag ska maila Scanbox om det ikväll. Vilka andra filmer är det du efterfrågat från Scanbox?
Thor: Tales of AsgardThe Invincible Iron ManNativity!( tidigare svensk titel Julspelet) och Ultimate Avengers: The Movie.

Det vara alla.

Samtidiga filmer är utgiva a Scanbox och  dubbade av Audio Resort( enligt baksidan)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

The Super Hero Squad Show har svenska credits på Disney Plus :D

Du kankse kan skriva av dom ?

gstone

Du kankse kan skriva av credits till Familjeförvirringen som kommer imorgon på Netflix och lägga upp don vid nästa uppdatring ?

gstone

Citat från: gstone skrivet 29 november 2023 kl. 16:30:06Thor: Tales of Asgard, The Invincible Iron Man , Nativity!( tidigare svensk titel Julspelet) och Ultimate Avengers: The Movie.

Det vara alla.

Samtidiga filmer är utgiva a Scanbox och  dubbade av Audio Resort( enligt baksidan)
Såg du mitt svar ? Daniel 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 november 2023 kl. 20:58:01Du kankse kan skriva av credits till Familjeförvirringen som kommer imorgon på Netflix och lägga upp don vid nästa uppdatring ?
Absolut. Tyvärr var det dock bara fem rollfigurer som namngavs i creditsen till Familjeförvirringen, och sedan två hela sidor med "Övriga röster". :(

Dubben är gjord av KM Studio/Plint.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 november 2023 kl. 13:24:32Absolut. Tyvärr var det dock bara fem rollfigurer som namngavs i creditsen till Familjeförvirringen, och sedan två hela sidor med "Övriga röster". :(

Dubben är gjord av KM Studio/Plint.
Jag såg det.

gstone

Jag önskar att du skrev av Disney Plus credits till säsong 2 av Elena från Avalor och la upp.

gstone

Jag önskar credits till Disney Chanel serien Kiff som nu finns på Disney Plus.

gstone

Citat från: gstone skrivet  2 december 2023 kl. 00:40:06Jag önskar credits till Disney Chanel serien Kiff som nu finns på Disney Plus.
Jag menar att det vore trevligt om Daniel la upp den seriens credits på hemsidan ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 december 2023 kl. 00:40:52Jag menar att det vore trevligt om Daniel la upp den seriens credits på hemsidan ;)
Det ska jag ordna så fort jag hinner. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 december 2023 kl. 02:23:19Det ska jag ordna så fort jag hinner. :)
Tack 🙏 

Serien är bra dubbade 

Jag tror Josefine Götestam dubbar huvudrollen.

gstone

Fortfarande ingen fram gång med Scanbox credits jag önskade ? 🤨😕

Alla skulle jag tror är dubbade av KM ;)

gstone

Hur går det med att få credits från Scanbox ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 december 2023 kl. 22:54:41Hur går det med att få credits från Scanbox ?
Tyvärr inget svar än, men jag meddelar när jag får svar. :)