Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Kalle Anka och hans vänner önskar god jul

Startat av Mysan, 7 december 2007 kl. 15:04:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 december 2023 kl. 13:30:33Jag skulle nog gissa att Det Var En Gång En Filmstudio lär vara en sannolik kandidat...
Inte omöjligt, men går det att välja ut något parti därifrån som är tillräckligt kort...? Det andra Surprise Gift-segmentet brukar ju trots allt ofta röra sig om 3 - 4 minuter, så i så fall blir det väl slutet med själva fotograferingen då...

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 23 december 2023 kl. 16:29:31Jädra censur >:(

https://www.moviezine.se/nyheter/se-detaljen-som-klipptes-bort-ur-kalle-ankas-jul

Visa kortfilmerna som dom ska vara !
Du reagerar på detta först nu? Det är ju inte direkt nyligen de klippte bort den där scenen.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 december 2023 kl. 16:31:03Du reagerar på detta först nu? Det är ju inte direkt nyligen de klippte bort den där scenen.
Nä de har varit så i över 10 år nu va?Tror jag kommer öppna julklappar vid Kalle Ankas Jul

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 december 2023 kl. 16:31:03Du reagerar på detta först nu? Det är ju inte direkt nyligen de klippte bort den där scenen.
Jag varit bitter över det i årtal  ;D

Men den här behändiga artikeln kom ut idag.

gstone

Citat från: MOA skrivet 23 december 2023 kl. 16:38:26Nä de har varit så i över 10 år nu va?Tror jag kommer öppna julklappar vid Kalle Ankas Jul
Känns aning respektlöst , ,men du får göra som du vill  😄👍

BPS

Var inte programmet lite kortare i år? I alla fall det första överraskningsegementet var ju det, dessutom en trailer till skillnad från tidigare år där man tagit segment ur filmerna.

gstone

Citat från: BPS skrivet 24 december 2023 kl. 16:37:21dessutom en trailer till skillnad från tidigare år där man tagit segment ur filmerna.
Ändå välkommet :D

gstone

Citat från: BPS skrivet 24 december 2023 kl. 16:37:21Var inte programmet lite kortare i år?
Du ville göra rum för David Batra antar jag ::)

Disneyfantasten

Insidan Ut 2 och Önskan var årets Surprise Gifts.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 december 2023 kl. 20:02:03Insidan Ut 2 och Önskan var årets Surprise Gifts.
Det är ju lite förvånande att just Insidan ut 2 var med. Så vitt jag vet är det nämligen bara scenenerna som var med i trailern som överhuvudtaget är färdiganimerade. Det kan ju dock förklara varför inslaget vara lite kortare i år.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 december 2023 kl. 20:33:54Det är ju lite förvånande att just Insidan ut 2 var med. Så vitt jag vet är det nämligen bara scenen han som var med i trailern som överhuvudtaget är färdiganimerade. Det kan ju dock förklara varför inslaget vara lite kortare i år.
Jag var också lite förvånad över det...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 december 2023 kl. 20:33:54Det är ju lite förvånande att just Insidan ut 2 var med. Så vitt jag vet är det nämligen bara scenenerna som var med i trailern som överhuvudtaget är färdiganimerade. Det kan ju dock förklara varför inslaget vara lite kortare i år.
Det är ju exakt samma trailer som dom visar på bio. ;)

Men det kan ju hända att den trailern faktiskt mot förmodan har den färdiga  svenska dubbningen :)

Skokaka

Det var ärligt talat några år sedan jag senast såg detta, men nu i denna året så kunde jag äntligen se den igen. :D ;D 

Jag är förresten förvånad över att en trailer för Insidan Ut 2 användes denna året. :o 

Vi brukar se sneak peeks av nya filmer varje år från Disney eller Pixar, men nu blev det istället en trailer, och detta är ju allt vi vet av den nya filmen denna året. Nåja, Önskan var i hela fall en sneak peek. ;) Undrar dock hur det kommer sig att de inte visade sina färdiga filmer dock i denna året... ???

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 24 december 2023 kl. 21:04:21Undrar dock hur det kommer sig att de inte visade sina färdiga filmer dock i denna året... ???
Vilka filmer skulle det vara? De har ju inte släppt några andra animerade filmer i år förutom Elementärt. 

Att ha med Elementärt fyller ju inget syfte då den sedan länge haft biopremiär och funnits på hemvideo/streaming i ett par månader.