Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 januari 2024 kl. 09:24:51Det är ju inte biofilmer dock, det är ju det som kallas knattebio och dessa är kortare just för att passa yngre barn. Oftast brukar dessa bestå av avsnitt från tv-serier...
Men åtminstone i Skellefteå brukar sådana oftast kosta lika mycket som "vanliga" biofilmer... :(
(Men kanske är det annorlunda på andra orter...?)

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 januari 2024 kl. 09:35:31Men åtminstone i Skellefteå brukar sådana oftast kosta lika mycket som "vanliga" biofilmer... :(
(Men kanske är det annorlunda på andra orter...?)
Jag kan bara tala för Malmö men på min närmaste biograf är det ungefär halva priset plus någon krona.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 januari 2024 kl. 08:30:49En biofilm på bara 55 minuter...? Kan det verkligen finnas marknad för en så kort film...?

Jag menar, om det inte rör sig om filmer för de allra yngsta vill nog de flesta ha lite längre filmer än så, när man väl tar sig tid att ta sig till en biosalong - de flesta bor ju trots allt inte granne med en biograf...

Hursomhelst, vad jag kan hitta verkar Greta Gris biofest distribueras av Folkets Hus och Parker; men Smurfarna har fest hittar jag ingenting alls om på nätet - inte ens en originaltitel...?
Egentligen vill jag nog bara veta vilka dom nuvarande rösterna i Greta Gris är i allmänhet  ;D ;)

Du verkar ju bytas ut lite då och då ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Kan du lägga upp credits för Phineas och Ferb: Star Wars från Disney plus på Hemsidan ?

Det är inte riktigt ett vanligt avsnittet av serien.

Så den borde få sin egen sida ;)

gstone

Jag önskar credits till filmen Djungelgänget - På äventyr jorden runt.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 17 januari 2024 kl. 00:47:43Jag önskar credits till filmen Djungelgänget - På äventyr jorden runt.
Jag har mailat till distributören Njutafilms nu, så får vi hoppas på svar innan premiären. :)

gstone

Jag ömskar credits till r Phineas och Ferb: Star Wars( finns på Disney Plus)och Charlie och den Gyllene Masken(Gjers ut av Scanbox).

gstone

Citat från: gstone skrivet 17 januari 2024 kl. 22:09:27Jag ömskar credits till r Phineas och Ferb: Star Wars( finns på Disney Plus)och Charlie och den Gyllene Masken(Gjers ut av Scanbox).
Såg du deta inlägg Daniel ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 17 januari 2024 kl. 22:09:27Jag ömskar credits till r Phineas och Ferb: Star Wars( finns på Disney Plus)och Charlie och den Gyllene Masken(Gjers ut av Scanbox).
Jag ska ordna det förstnämnda.

Det sistnämnda har jag mailat till Scanbox om, men inget svar än.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 januari 2024 kl. 20:36:43Det sistnämnda har jag mailat till Scanbox om, men inget svar än.
Ska jag försöka ?

Jag brukar få svar  ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 19 januari 2024 kl. 08:26:51Ska jag försöka ?

Jag brukar få svar  ;)
Några dagar till kan du väl gott vänta - Scanbox brukar svara relativt snabbt, men de har kanske fullt upp just nu...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 januari 2024 kl. 08:37:37Några dagar till kan du väl gott vänta - Scanbox brukar svara relativt snabbt, men de har kanske fullt upp just nu...
Nu har jag redan frågat min kontakt :-[

Ursäkta såg inte det svar innan.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 januari 2024 kl. 08:37:37Några dagar till kan du väl gott vänta - Scanbox brukar svara relativt snabbt, men de har kanske fullt upp just nu...
Jag har redan frågat min kontakt på Scanbox

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 20 januari 2024 kl. 11:19:38Jag har redan frågat min kontakt på Scanbox
Har du också kontakt med Morten i Köpenhamn, eller har du någon annan kontakt på Scanbox?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 januari 2024 kl. 11:27:33Har du också kontakt med Morten i Köpenhamn, eller har du någon annan kontakt på Scanbox?
Tror inte han heter Morten.