Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar

Citat från: gstone skrivet  4 februari 2024 kl. 09:47:12Kommer den dubbas till svenska då ?
Jag vill inte om Magnus rongedal kommer tillbaka som Megamind och det beror på Magnus rongedal är lika nuvarande orgnal röster på Megamind.

gstone

Citat från: Oskar skrivet  4 februari 2024 kl. 19:48:47Jag vill inte om Magnus rongedal kommer tillbaka som Megamind och det beror på Magnus rongedal är lika nuvarande orgnal röster på Megamind.
Jag fattar inte riktigt svaret och jag frågade inte rikligt om det. Jag frågade om serien överhuvudtaget kommer dubbas ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Oskar skrivet  4 februari 2024 kl. 19:48:47Jag vill inte om Magnus rongedal kommer tillbaka som Megamind och det beror på Magnus rongedal är lika nuvarande orgnal röster på Megamind.
Så han är fortfarande aktiv? Jag har ingen aning

gstone

Har Disney tagit bort  KizaziMoto: Generation Fire från Disney Plus ?

https://x.com/disney_wiki/status/1677032801420410882?s=61

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 februari 2024 kl. 16:08:31Har Disney tagit bort  KizaziMoto: Generation Fire från Disney Plus ?

https://x.com/disney_wiki/status/1677032801420410882?s=61
Nej, Kizazi Moto: Generation Fire finns fortfarande kvar på Disney+; åtminstone i de nordiska länderna.

Det finns en säsong på 10 avsnitt på tjänsten, och mer än så har väl aldrig funnits; eller...?

MOA

gstone

Citat från: MOA skrivet  7 februari 2024 kl. 22:18:46Ni är galna på mig va?
Inte alls ☺️

Du verkar som trevlig tjej 🙂👍

Lillefot

Möjligen kan jag ifrågasätta ibland det du skriver, men som person har jag inget emot dig. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  7 februari 2024 kl. 22:59:07Möjligen kan jag ifrågasätta ibland det du skriver, men som person har jag inget emot dig. :)
Som när jag skriver att jag älskar Hasse? Kommer lägga ut många ranking videor men har hittills inte fått den minsta kritik på dom jag gjort. Vill höra om fler älskar Antonio & Hans-Rainer, dom är 2 av mina nya favoriter efter årsskiftet

Skokaka

Nä, du kan vara glad att höra att jag inte känner mig galen. ;)

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  7 februari 2024 kl. 23:38:20Som när jag skriver att jag älskar Hasse? Kommer lägga ut många ranking videor men har hittills inte fått den minsta kritik på dom jag gjort. Vill höra om fler älskar Antonio & Hans-Rainer, dom är 2 av mina nya favoriter efter årsskiftet
Nej, sådant som att du älskar vissa skådespelare har jag inget emot. Det är trots allt bara att uttrycka sig att man tycker om vissa personer.

Det är mer stundtals där jag kan uppfatta några av dina inlägg som lite... förhastade. Jag känner inte för att ge exempel för att inte dra ner stämningen för mycket. Fortsätt dock gärna med dina multilanguage videor när du gillar att skapa de.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  7 februari 2024 kl. 23:41:23Nä, du kan vara glad att höra att jag inte känner mig galen. ;)
Fortsätt njut av mina videor

Skokaka

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 februari 2024 kl. 09:14:13Sett mina senaste rankings?
Ja. Dock så glömde du lägga till numret och röstens namn hos franska Luigi.