Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 februari 2024 kl. 14:14:06De har han nämt tidigare det är hans favorit dryck och han dricker nästan inget annat.
Jag har mer varierad vätska än Fanta & annan läsk, jag gör egna Fun Light Soda Stream som är mycket gött

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 februari 2024 kl. 13:13:18Inget kallt och vatten brukar de flesta föredra kallt.....
Är det första en fråga ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 februari 2024 kl. 13:13:18Inget kallt och vatten brukar de flesta föredra kallt.....
Du säger åt mig för mycket vad jag ska dricka.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 februari 2024 kl. 14:14:06De har han nämt tidigare det är hans favorit dryck och han dricker nästan inget annat.
Du har jätte bra minen.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2024 kl. 15:04:30Du säger åt mig för mycket vad jag ska dricka.
Jag säger inte åt dig, men är man är hes och dricker kallt blir det bara värre. 

gstone

Vill ni se den svensk dubbade trailern för Under the Boardwalk ?

gstone

Mathilda Gustafsson

Är det sant att Snobben slutade visas på SVT för att julevangeliet läses upp i ett avsnitt? Jag trodde bara deras licens hade gått ut men har hört det först nämnda också

gstone

Var kan man streama filmen Rifkin's Festival med svensk text ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 mars 2024 kl. 18:07:20Var kan man streama filmen Rifkin's Festival med svensk text ?
Om du syftar på Woody Allen-filmen från 2020, så har den såvitt jag vet (ännu?) inte släppts i Sverige överhuvudtaget; vare sig på bio, DVD, Blu-Ray, VoD eller streaming. :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 mars 2024 kl. 21:14:27Om du syftar på Woody Allen-filmen från 2020, så har den såvitt jag vet (ännu?) inte släppts i Sverige överhuvudtaget; vare sig på bio, DVD, Blu-Ray, VoD eller streaming. :(
synd

gstone

Vill ni se trailern för den fjärde Descendants filmen ? :D

MOA

Dessa saker kommer jag aldra göra men borde man tatuera sig när man är gravid?

Anders M Olsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 mars 2024 kl. 21:14:27Om du syftar på Woody Allen-filmen från 2020, så har den såvitt jag vet (ännu?) inte släppts i Sverige överhuvudtaget; vare sig på bio, DVD, Blu-Ray, VoD eller streaming. :(
Den verkar inte ens ha släppts i något av våra nordiska grannländer. Woody Allen är väl inte så välsedd numera, men om det är därför den inte har fått premiär här är svårt att säga.

Rifkin's Festival finns dock på amazon.com i USA, och om man har VPN kan man se den där (valbart med engelska texter).

Man måste ha konto på Amazon, men jag tror inte att man behöver ha abonnemang på Prime Video eftersom den visas med reklam.

gstone

Ska jag begå självmord. ?😢