Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 24 februari 2024 kl. 12:58:52Inte säker på om jag vill berätta mer "jobbiga" saker här, det har inte exakt varit "smooth sailing" sen jag skrev här förut och jag är fortfarande osäker på mycket.

Så nu blir det nåt helt annat........

Vi vet ju hur MOA känner för Louise Raeder och Hasse Jonnson och Kenneth Mildoff.

Jag har samma känslor för Sandra Kassman och Mikaela Tidermark och Myrra Malmberg (och säker fler, som Mimmi Sandén)

sry MOA....... :-\
& Mikael Roupé & Anders Öjebo & Andreas Nilsson & Staffan Hallerstam & Tommy Nilsson & Gunnar Ernblad & Johan Hedenberg & Mattias Knave

Will Siv

Citat från: Will Siv skrivet 24 februari 2024 kl. 12:58:52Inte säker på om jag vill berätta mer "jobbiga" saker här, det har inte exakt varit "smooth sailing" sen jag skrev här förut och jag är fortfarande osäker på mycket.

Så nu blir det nåt helt annat........

Vi vet ju hur MOA känner för Louise Raeder och Hasse Jonnson och Kenneth Mildoff.

Jag har samma känslor för Sandra Kassman och Mikaela Tidermark och Myrra Malmberg (och säker fler, som Mimmi Sandén)

sry MOA....... :-\
Citat från: MOA skrivet 24 februari 2024 kl. 15:11:11& Mikael Roupé & Anders Öjebo & Andreas Nilsson & Staffan Hallerstam & Tommy Nilsson & Gunnar Ernblad & Johan Hedenberg & Mattias Knave
& (för mi) Emelie Clausen, Lizette Pålsson, Mikaela Ardai Jennefors, Lina Hedlund, Elina Raeder, Annica Smedius och Jasmine Heikura
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 24 februari 2024 kl. 16:10:06& (för mi) Emelie Clausen, Lizette Pålsson, Mikaela Ardai Jennefors, Lina Hedlund, Elina Raeder, Annica Smedius och Jasmine Heikura
& Annelie Berg

gstone

Jag vill helst bara ha svar som jag tycker om på frågor.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Om jag få barn ska jag uppfostra hen på en diet  av bara Mcdonalds mat.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 29 februari 2024 kl. 17:45:31Om jag få barn ska jag uppfostra hen på en diet  av bara Mcdonalds mat.
Då skulle du få Socialtjänsten på dig och antagligen barnet ifråntaget då det är mycket skadligt för barnets hälsa. Särskilt om det är ett medvetet val att inte ge barnet den näringsrika kosten som behövs för att det ska växa.

MOA

Citat från: gstone skrivet 29 februari 2024 kl. 17:45:31Om jag få barn ska jag uppfostra hen på en diet  av bara Mcdonalds mat.
Skaffa inte barn om du inte kan uppfostra ett 

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 februari 2024 kl. 17:53:06Då skulle du få Socialtjänsten på dig och antagligen barnet ifråntaget då det är mycket skadligt för barnets hälsa. Särskilt om det är ett medvetet val att inte ge barnet den näringsrika kosten som behövs för att det ska växa.
Det är som et experiment ;)

För att se vad som händer.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 februari 2024 kl. 19:47:57Det är som et experiment ;)

För att se vad som händer.
En bra grundregel: Experimentera inte på barn.

gstone

Citat från: gstone skrivet 29 februari 2024 kl. 19:47:57För att se vad som händer.
Jag hoppas att hen kanske blir super saiyan om jag gör detta.

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 29 februari 2024 kl. 20:47:11Jag hoppas att hen kanske blir super saiyan om jag gör detta.
Blir väl snarare en Peter Griffin.

gstone

Ibland vill jag mest provocera 😅

MOA

Jag ryser när jag hör Antonio & Orlando, verkligen otroliga i sina roller. Kommer för evigt vara 1:a på mina listor

gstone

gstone

Jag kanske borde ha ihjäl mig själv :-\