Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frågor om dubbningar

Startat av Disneyfantasten, 29 april 2023 kl. 21:50:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 21 mars 2024 kl. 22:40:18Fern Gully - Den sista regnskogen
Jag skulle gärna vilja veta resten av rösterna i filmen

Främst dessa figurers svenska röster
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 31 mars 2024 kl. 23:30:58Jag skulle gärna vilja veta resten av rösterna i filmen

Främst dessa figurers svenska röster
Det är visserligen inte mig du frågar men jag tror att en av dem kan vara Doreen Denning.

Dessutom så spelas de två kasuarerna av Andreas Nilsson.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 mars 2024 kl. 23:36:43Det är visserligen inte mig du frågar men jag tror att en av dem kan vara Doreen Denning.

Dessutom så spelas de två kasuarerna av Andreas Nilsson.
Vad är kasuarer ?

gstone

gstone

Vemm är röst åt Sandy Balke på svenska i Scooby-Doo! - 13 Spöklika Berättelser: Surfäventyr ?

gstone

Citat från: gstone skrivet  1 april 2024 kl. 13:06:52Vemm är röst åt Sandy Balke på svenska i Scooby-Doo! - 13 Spöklika Berättelser: Surfäventyr ?
Det var Adam Fitiz

MB

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 april 2024 kl. 23:22:56Om jag inte misstar mig är det där Anna Sophocleous projektledare på Eurotroll.
Har hon dubbat mycket?

Steffan Rudvall

Citat från: MB skrivet  2 april 2024 kl. 20:46:45Har hon dubbat mycket?
När jag kollar på Svenska röster och credits så är de flesta titlarna som dyker upp sådana där hon varit projektledare. Men dubbat det har hon, inga huvudroller direkt dock.

Disneyfantasten

Vet någon om datorspelet Disney Villains Revenge dubbats till svenska?

gstone

Vilka är dom svenska rösterna ?

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet  6 april 2024 kl. 19:20:25Vilka är dom svenska rösterna ?
Du har frågat i flera trådar nu och det går nog lite till överdrift. Svar kommer när det kommer Daniel har väl sagt att han har den i en annan tråd.

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 april 2024 kl. 19:38:22Du har frågat i flera trådar nu och det går nog lite till överdrift. Svar kommer när det kommer Daniel har väl sagt att han har den i en annan tråd.
Du behöver inte bli arg 🥺 

Jag menar ju inget illa 😉

Plus att detta är ett forum om dubbningen ☺️

gstone

Om jag säger vem som har regisserat dem svenska dubbningen av Gladiators of Rome , kan Daniel  då möjligen få tag i credits för filmen ? ???

gstone

Ingen info  om dom svenska rösterna i IF: Låtsaskompisar klargjorts än ?