Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Toy Story 5

Startat av Marcusen, 9 februari 2023 kl. 19:58:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 22 november 2023 kl. 19:01:10Tim Allan talar lite om hur vidare hanm kommer vara med i den femte filmen

https://thedisinsider.com/2023/11/22/tim-allen-shares-toy-story-5-update/
Gissar att det är för att John Ratzenberger pensionerat från Pixar...?

gstone

gstone

Hur många av dom svenska rösterna tror ni kommer tillbaka ?

gstone

Mathilda Gustafsson

Ett stort frågetecken är varför Woody är med på bilden i Bonnies sovrum har de glömt hur deras egna film slutar?

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 10 augusti 2024 kl. 22:14:10Ett stort frågetecken är varför Woody är med på bilden i Bonnies sovrum har de glömt hur deras egna film slutar?
Ibland korrespondera inte koncept art med den själva färdiga filmen ;)

Lillefot

Efter att ha sett conceptbilden känns det både skeptiskt, men också lite intressant med vad de kan ha för infallsvinklar för handlingen. Traditionella leksaker har trots allt fallit mer och mer i skymundan i takt med boomen av mobila skärmar, så Toy Story skulle kunna tackla det och visa hur leksakerna uppfattar dem samt vilka konsekvenser det får.

Filmen i sig tycker jag fortfarande är onödig, men... det kanske kan bli något ändå.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Will Siv

Andrew Stanton själv regisserar. 
- what.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 10 augusti 2024 kl. 23:04:11Efter att ha sett conceptbilden känns det både skeptiskt, men också lite intressant med vad de kan ha för infallsvinklar för handlingen. Traditionella leksaker har trots allt fallit mer och mer i skymundan i takt med boomen av mobila skärmar, så Toy Story skulle kunna tackla det och visa hur leksakerna uppfattar dem samt vilka konsekvenser det får.

Filmen i sig tycker jag fortfarande är onödig, men... det kanske kan bli något ändå.
Det är helt ett mycket smart konpect, den som kom upp med det förtjänar löneförhöjning 😅.

Jag är ganska nyfiken 

vi för hur det blir nu när både Estelle Harris och Don Rickles tyvärr är bortgångna  :'(
på svenska lär det bli ganska samma röster so, fyran.
Dock kan lätt tänka mig att Herr Kotte får en ny röst

Och om kanin är blir det sårklart inte stackars 😭 bortgångs Adam Alsing.
Men ärligt talat tivilar jag på att Acke och Smacke är med.

Vi har dock få konfirmation att Gaffe kommer vara med.

Vi får se hur det blir med Bo Peep, känns lite som hennes återkomst kan ha varit en engångs grej.

PatoskyeIII

Citat från: gstone skrivet 11 augusti 2024 kl. 00:23:21Det är helt ett mycket smart konpect, den som kom upp med det förtjänar löneförhöjning 😅.

Jag är ganska nyfiken

vi för hur det blir nu när både Estelle Harris och Don Rickles tyvärr är bortgångna  :'(
på svenska lär det bli ganska samma röster so, fyran.
Dock kan lätt tänka mig att Herr Kotte får en ny röst

Och om kanin är blir det sårklart inte stackars 😭 bortgångs Adam Alsing.
Men ärligt talat tivilar jag på att Acke och Smacke är med.

Vi har dock få konfirmation att Gaffe kommer vara med.

Vi får se hur det blir med Bo Peep, känns lite som hennes återkomst kan ha varit en engångs grej.
Min vän kom med teorin att Bo Peep lämnade Woody för att de ville olika i livet och Woody klarade aldrig att vara en borttappad leksak.

gstone

tydligen är Toy Stoory 5 färdig gjord nu :)

gick ganska fort

gstone

gstone

Conan O'Brien kommer vara med i filmen 
Han är en känd programledare 

Han vard värd för senaste Oscars galan bland annat 

Han har en parta show

https://www.hollywoodreporter.com/movies/movie-news/toy-story-5-conan-obrien-voice-1236222108/

Han kommer spela en karaktärer som heter "Smarty Pants"