Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Dubbare/röstskådespelare utan bilder

Startat av MOA, 18 november 2020 kl. 17:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

inns det förresten någon som har en bild av Anna-Lisa Cronström (en av marionettdockorna i originaldubbningen)? Har googlat men inte hittat något.  :-\
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

DingoPictures2005

Pontus Gustafsson, röst till bland annat Mowgli.
Taget från Drömkåken, han har mig veterligen knappt gjort något framför kameran.

Steffan Rudvall

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 maj 2024 kl. 18:31:54Pontus Gustafsson, röst till bland annat Mowgli.
Taget från Drömkåken, han har mig veterligen knappt gjort något framför kameran.
Han har nog gjort lite mer...

https://m.imdb.com/name/nm0349051/

https://www.svenskfilmdatabas.se/sv/item/?type=person&itemid=71282

DingoPictures2005

Han har iallafall en bild på imdb : ), många framörallt norska skådespelare saknar bilder på imdb.
Många kändare Svenska skådespelare som Kim Anderzon, saknar också imdb bild av någon konstig anledning.

DingoPictures2005

https://youtu.be/RZ9XdcmvVng
Vart är Gunnar Ernblad med i denna förresten?
Står på imdb att han spelar karaktären Kylling i avsnitt 16 men karaktären som nämns med namnet Kylling i början liknar inte hur han såg ut i podcasten röstskådespelarna och dom senare bilder och videos han var med i.

Steffan Rudvall

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 maj 2024 kl. 18:53:21
https://youtu.be/RZ9XdcmvVng
Vart är Gunnar Ernblad med i denna förresten?
Står på imdb att han spelar karaktären Kylling i avsnitt 16 men karaktären som nämns med namnet Kylling i början liknar inte hur han såg ut i podcasten röstskådespelarna och dom senare bilder och videos han var med i.
Det är ju dock 40 år emellan så det är väl inte så konstigt...

DingoPictures2005

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 maj 2024 kl. 18:58:08Det är ju dock 40 år emellan så det är väl inte så konstigt...
Så då är detta Gunnar Ernblad?

DingoPictures2005

Steffan Rudvall

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 maj 2024 kl. 19:10:08Så då är detta Gunnar Ernblad?
Ögonen tycker jag ser lika ut och det står ju att det är han i eftertexterna.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 maj 2024 kl. 19:10:08Så då är detta Gunnar Ernblad?
Där var han ung, så ung att ingen kände igen honom

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  7 maj 2024 kl. 19:46:04Där var han ung, så ung att ingen kände igen honom
Ja som jag sa det hade ju gått 40 år mellan Barnen i höjden och intervjun.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 maj 2024 kl. 19:56:30Ja som jag sa det hade ju gått 40 år mellan Barnen i höjden och intervjun.
Sonic måste vara väldigt lycklig att han intervjuade Kung Koopa innan hans tragiska död

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  7 maj 2024 kl. 21:08:43Sonic måste vara väldigt lycklig att han intervjuade Kung Koopa innan hans tragiska död
Gunnar spelade ju också Dr Eggman så det är ju samma universum 

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 maj 2024 kl. 21:18:45Gunnar spelade ju också Dr Eggman så det är ju samma universum
Ej att förglömmas, diverse roller i bland annat DuckTales och Smurfarna, samt Jalle Piké i Bonkers, Igor i Greve Duckula och Frankenstein i Hotell Transsylvanien.

DingoPictures2005

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 maj 2024 kl. 21:26:33Ej att förglömmas, diverse roller i bland annat DuckTales och Smurfarna, samt Jalle Piké i Bonkers, Igor i Greve Duckula och Frankenstein i Hotell Transsylvanien.
Han gjorde också diverse stora roller i Silver Fang.