Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tiny Toons Looniversity

Startat av gstone, 17 januari 2023 kl. 20:12:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 28 april 2024 kl. 20:58:46Jag hittade orginal serier på Facebook med gamla röster.
Kan du ge en länk ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Så vilka är dom svenska rösterna i den här serien ( den nya alltså) ?

Oskar

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2024 kl. 12:06:10Så vilka är dom svenska rösterna i den här serien ( den nya alltså) ?
Jag tror att Leo hallerstam eller sam molavi spelar Sigge. Har du sett det och tycker du att låta som Leo hallerstam eller sam molavi som Sigge.

Steffan Rudvall

Det är Christian Hedlund som spelar Sigge han frågade till och med Steve Kratz om hans välsignelse.

https://www.instagram.com/p/C3A1l0XCehk/?igsh=MTZnZ2JoZXM3a3prbA==

Christian:
Jag vet att det kanske låter löjligt men jag tänkte be om din välsignelse inför mitt första pass 💙 Jag ska göra mitt bästa för att bära denna fackla vidare 

Allt gott, Christian

Steve:
Åh va kul! Jag lämnar med varm hand över rollen till dig! 

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 maj 2024 kl. 16:20:19Det är Christian Hedlund som spelar Sigge han frågade till och med Steve Kratz om hans välsignelse.

Christian:
Jag vet att det kanske låter löjligt men jag tänkte be om din välsignelse inför mitt första pass 💙 Jag ska göra mitt bästa för att bära denna fackla vidare

Allt gott, Christian

Steve:
Bra att veta :D

gstone

Fred

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 maj 2024 kl. 16:20:19Det är Christian Hedlund som spelar Sigge han frågade till och med Steve Kratz om hans välsignelse.

Christian:

Allt gott, Christian

Steve:
Då borde väl Christan veta något om vilka som gör de andra rösterna?

Steffan Rudvall

Citat från: Fred skrivet 15 maj 2024 kl. 20:13:18Då borde väl Christan veta något om vilka som gör de andra rösterna?
Det är ju inget måste, men det @Christian Hedlund borde veta är ju vilket bolag som har ansvarat för dubbningen.

Är det ett av bolagen med mindre strikta regler när det kommer till att ge ut creditslistor så kan nog Daniel få fram en. När det kommer till den här serien bör det dock vara Iyuno SDI Group så där blir det mycket svårare.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 maj 2024 kl. 20:19:02När det kommer till den här serien bör det dock vara Iyuno SDI Group så där blir det mycket svårare.
Fasister 😡 

gstone

Det låter som Häxan Hazel har samma röstskådespelerska som mormor.

Fred

Varför är det tio avsnitt på HBO Max men tolv på Cartoon Network?

gstone

Citat från: Fred skrivet 18 maj 2024 kl. 18:48:14Varför är det tio avsnitt på HBO Max men tolv på Cartoon Network?
Hur menar du ?

Fred

På den linjära kanalen Cartoon Network visas dubbelavsnittet Våren Näbbar Sig som inte visas på strömningstjänsten HBO Max.

Steffan Rudvall

Citat från: Fred skrivet 18 maj 2024 kl. 19:01:45På den linjära kanalen Cartoon Networks visas dubbelavsnittet Våren Näbbar Sig som inte visas på strömningstjänsten HBO Max.
Den finns, men inte som del av serien utan den ligger på HBO Max separat.

Fred

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 maj 2024 kl. 19:09:32Den finns, men inte som del av serien utan den ligger på HBO Max separat.
Ok, tack för infon.