Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Monsters At Work

Startat av gstone, 9 april 2019 kl. 20:20:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 maj 2024 kl. 08:36:32Jag brukar i normala fall förlita mig på https://dsny.pl/ för att se vilka ljudspår och textspår som olika serier och filmer har på Disney+, men den sidan verkar tyvärr ligga nere just nu. Men jag kan ansluta med VPN ikväll och kolla. :)
Disney+ verkar känna av vpns.
Försökt använda en vpn för att komma åt utländska dubbningar och filmer men får "An unexpected error occurred" när jag försöker logga in.

Daniel Hofverberg

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  6 maj 2024 kl. 11:07:02Disney+ verkar känna av vpns.
Försökt använda en vpn för att komma åt utländska dubbningar och filmer men får "An unexpected error occurred" när jag försöker logga in.
Vad har du för VPN-tjänst? Jag brukar använda ExpressVPN, och åtminstone förra veckan fungerade den bra med Disney+ tillsammans med deras amerikanska servrar - jag kan inte svära på att det fortfarande fungerar dock...

DingoPictures2005

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 maj 2024 kl. 12:29:20Vad har du för VPN-tjänst? Jag brukar använda ExpressVPN, och åtminstone förra veckan fungerade den bra med Disney+ tillsammans med deras amerikanska servrar - jag kan inte svära på att det fortfarande fungerar dock...
Provade med Nord.
@salle Nämnde dock att Disney+ känner av om flera personer är anslutna till samma vpn adress och då blockeras ip:n.

gstone

Nu har jag kolla

Säsong 2 har svenskt tal

Men det var allt jag han kolla :( :'( :'(

Pappa är för upptagen !!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Nu har jag kollat rösterna i säsong 2 med VPN

gstone

Citat från: gstone skrivet  7 maj 2024 kl. 18:49:24Nu har jag kollat rösterna i säsong 2 med VPN
tyvär kan jab inte ta screenshots

gstone

Jag kom på att jag bara kunde fota credits 

Här kommer avsnitt ett

Mathilda Gustafsson

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 29 juni 2024 kl. 03:47:43Jag tror tyvärr det här är anledningen bakom Sulleys röstbyte.

https://www.svenskdam.se/noje/tragiska-beskedet-allan-svensson-inlagd-pa-vardhem/10311259
Okej, det var fint och värdefullt att få en förklaring, men särskilt kul är det inte att han lider av minnesförlust.

Undrar vilka som du ska spela hans roller som han tidigare gjort?