Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

The Magic Voyage

Startat av MoraNisse, 3 juni 2020 kl. 07:31:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet  7 maj 2024 kl. 23:28:21Den här filmen skulle inte gå hem ::)
Den kränker Christopher Columbus namn!

gstone

Citat från: MOA skrivet  7 maj 2024 kl. 23:32:04Den kränker Christopher Columbus namn!
Tvärtemot  ;)

Idag ses Christopher Columbus  av många som hemsk onda människa och den här filmen skulle nog Annas ses vara allt för snäll och mild mot honom 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  7 maj 2024 kl. 23:22:47Nu kom jag på en sak: Har Daniel frågat Håkan om detta sedan det återupplivades?
Nej, det har jag faktiskt glömt bort - men är du hyfsat säker på att han medverkar, så kan jag självklart fråga. :)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 maj 2024 kl. 02:15:01Nej, det har jag faktiskt glömt bort - men är du hyfsat säker på att han medverkar, så kan jag självklart fråga. :)
Som sagt så är inlägget 4 år gammalt & jag har inte sett filmen sedan dess så jag är långt ifrån säker

gorehound

Steffan Rudvall

Citat från: gorehound skrivet 13 maj 2024 kl. 13:15:40En riktig sunkfilm
Finns på tuben

https://www.youtube.com/watch?v=MXMlgRaDlYw
Nu kan vi ju i alla fall säga att Håkan faktiskt medverkar.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 maj 2024 kl. 13:23:57Nu kan vi ju i alla fall säga att Håkan faktiskt medverkar.
Så det är sant? Minnet svek mig inte efter 4 år, hoppas att han minns någonting & kan ge oss någon information

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 maj 2024 kl. 13:23:57Nu kan vi ju i alla fall säga att Håkan faktiskt medverkar.
Tack för klarläggandet, då tar jag och mailar honom. :)