Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den modiga lilla brödrosten (The Brave Little Toaster)

Startat av MOA, 14 juli 2022 kl. 14:31:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

I can show more.
Sorry for bringing this up it is just annoying when someone violates you're trust over and over and keeping lying to you like Kirby did.

MOA

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 11 maj 2024 kl. 17:31:49We don't need assholes like Kirby here so ban him
@Daniel Hofverberg has the final say, but it doesn't seem fair to ban someone who hasn't caused any trouble on the forum. 

MrKirby92

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 maj 2024 kl. 17:38:18@Daniel Hofverberg has the final say, but it doesn't seem fair to ban someone who hasn't caused any trouble on the forum.
I didn't do anything wrong I was about to leave discord But something happened I'm not gonna leave the internet I can enjoy my life You don't need to make me look bad everywhere.I go that stuff was in the past and i've already said sorry to everyone about that

DingoPictures2005

Citat från: MrKirby92 skrivet 11 maj 2024 kl. 17:42:48I didn't do anything wrong I was about to leave discord But something happened I'm not gonna leave the internet I can enjoy my life You don't need to make me look bad everywhere.I go that stuff was in the past and i've already said sorry to everyone about that
😡
You have told me "I am sorry" so many times.
You can't do shit and say I am sorry over and over and break it.
Face the consequences it was about a month ago.
Fucking hypocrisy to as you admitted being a liar.
You can't get away with any of this as me and WillDubGuru have saved everything you ever said.

DingoPictures2005

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 maj 2024 kl. 17:38:18@Daniel Hofverberg has the final say, but it doesn't seem fair to ban someone who hasn't caused any trouble on the forum.
I agree. I don't see the reason to ban someone if they haven't actually done anything on the forum.

Unless someone has done illegal activities, in which case you should contact the police.

MOA

Är detta bara mitt problem? Försöker titta på Modiga Lilla Brödrosten Till Undsättning men videon hänger sig vid 26 minuter. Helkönstigt

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 12 maj 2024 kl. 20:35:05Är detta bara mitt problem? Försöker titta på Modiga Lilla Brödrosten Till Undsättning men videon hänger sig vid 26 minuter. Helkönstigt
Det är inte helt ovanligt att Archives webbspelare fungerar lite si och så, så prova att ladda hem videon istället och spela upp lokalt med lämpligt uppspelningsprogram så borde det fungera. :)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 maj 2024 kl. 20:38:00Det är inte helt ovanligt att Archives webbspelare fungerar lite si och så, så prova att ladda hem videon istället och spela upp lokalt med lämpligt uppspelningsprogram så borde det fungera. :)
Fortsätter att titta på den imorn, kommer ett inlägg med denna stil så funkar den fortfarande inte men kommer en review så är det lyckat

Skokaka

Tyckte att den första uppföljaren var bra som den första filmen. Ska bli kul när den sista filmen kommer, också. :) 

Dock så undrar jag... I uppföljarna så heter de två "Filten" och "Kirby", men om jag inte minns fel så hette de "Täcket" och "Dammsugaren" i den första filmen? ???

Skokaka

Citat från: BPS skrivet 24 mars 2024 kl. 04:08:39Är ni säker på att radion spelas av just Steve Kratz?

https://youtu.be/Q3DHgonF1Ms

Han är ju röstkameleont men i mina öron låter det mer som Håkan Mohede fast att det inte borde kunna vara han.
Jag tyckte först själv att han lät lite som Jan Modin, men när jag lyssnade noga i några delar i filmen så förstod jag att det var Steve Kratz.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 maj 2024 kl. 20:35:05Är detta bara mitt problem? Försöker titta på Modiga Lilla Brödrosten Till Undsättning men videon hänger sig vid 26 minuter. Helkönstigt
Detta hände två gånger för mig med. Men det jag gjorde var att hoppa över i några sekunder och filmen fortsätter. Visst, en liten bit visas inte då, men åtminstone så missar man då inte mycket och man kan då se utan problem. ;)