Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

If - Låtsaskompisar (IF, 2024)

Startat av gstone, 14 december 2023 kl. 11:08:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Citat från: gstone skrivet 12 januari 2024 kl. 18:15:07Det här gjord min dag :D
Ska bli kul. Älskar Ryan Reynolds. Men hoppas den även kommer i originalversion. ::)

gstone

Jag ska nog se filmen på svenska ☺️🇸🇪👍❗️

E

Citat från: Lilla My skrivet 15 december 2023 kl. 02:40:10Ah, "Foster's Home for Imaginary Friends" the Movie.
Precis min tanke😅

Citat från: Simon Axelsson skrivet 12 januari 2024 kl. 11:52:43https://youtu.be/ZS-8QTvvvMc?feature=shared

Här har vi en svenskdubbad trailer!
Vem det än är som e speakerrösten så hade han riktigt dålig inlevelse😏

gstone

Här är den sista trailern

Dubbad till svenska !

gstone

Det kanske är dags att lägga upp credits till IF: Låtsaskompisar snart ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 maj 2024 kl. 13:07:05Det kanske är dags att lägga upp credits till IF: Låtsaskompisar snart ;)
Det gör jag så fort jag får tag i dubbcredits - jag ska maila distributören idag. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 maj 2024 kl. 15:31:00Det gör jag så fort jag får tag i dubbcredits - jag ska maila distributören idag. :)
Jättebra  :D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 maj 2024 kl. 15:31:00Det gör jag så fort jag får tag i dubbcredits - jag ska maila distributören idag. :)
Nå ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2024 kl. 21:05:32Nå ?
Om Daniel inte får någon lista så kan väl någon annan få fram den genom att fota av duken.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2024 kl. 21:05:32Nå ?
Jag har mailat, men inte fått svar än. Det brukar sällan gå riktigt så snabbt, distributörerna har ju trots allt mycket annat att stå i än att svara på mail, men UIP brukar vara hjälpsamma så om inget oförutsett inträffar räknar jag med att få creditlistan och kunna publicera den innan premiären på fredag. :)

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 maj 2024 kl. 21:06:35Om Daniel inte får någon lista så kan väl någon annan få fram den...
I värsta fall kan man ju alltid fotografera dubbcreditsen under eller efter sluttexterna på bio, då filmer från UIP i stort sett alltid brukar ha utsatta dubbcredits på bio.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 maj 2024 kl. 21:06:35Om Daniel inte får någon lista så kan väl någon annan få fram den genom att fota av duken.
Det förutsätter ju dock att den personen i fråga ser filmen dubbade till svenska  :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2024 kl. 21:16:51Det förutsätter ju dock att den personen i fråga ser filmen dubbade till svenska  :D
Åtminstone som det ser ut just nu verkar det som att If - Låtsaskompisar bara kommer visas i svenskdubbad form i Skellefteå, och i så fall gissar jag att detsamma även gäller andra lite mindre orter runt om i landet - så bor man inte i någon av storstäderna är det inte alls säkert att man har något att välja på...

(Dock med reservation för att det fullständiga bioprogrammet som bekant inte släpps förrän imorgon, så att det kan visa sig finnas fler visningar som ännu inte står utsatt)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 maj 2024 kl. 21:31:03Åtminstone som det ser ut just nu verkar det som att If - Låtsaskompisar bara kommer visas i svenskdubbad form i Skellefteå, och i så fall gissar jag att detsamma även gäller andra lite mindre orter runt om i landet - så bor man inte i någon av storstäderna är det inte alls säkert att man har något att välja på...

(Dock med reservation för att det fullständiga bioprogrammet som bekant inte släpps förrän imorgon, så att det kan visa sig finnas fler visningar som ännu inte står utsatt)
Ska preliminärt se den i Mall of Scandinavia  :) ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2024 kl. 21:34:06Ska preliminärt se den i Mall of Scandinavia  :) ;)
Du kanske, men jag gissar att inte alla på forumet bor i någon av storstäderna...