Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vad är ni rädda för?

Startat av TonyTonka, 22 augusti 2022 kl. 19:20:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 maj 2024 kl. 11:07:34Den är bara onödig. jag är den enda som vär rädd för Arcane, spelade det väldigt mycket som barn men jag var aldrig bra på det. Någon annan som känner till Sims musiken?
Något läskigt i de spelen tycker jag är när det kommer tjuvar som gör inbrott.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 maj 2024 kl. 22:31:49Något läskigt i de spelen tycker jag är när det kommer tjuvar som gör inbrott.
Ja men dom kunde man se, efter denna musik slutade spelas hände ingenting som gjorde det hela obehagligt

gstone

Knappar

Jag blir illa till mods av att se knappar.

Om jag någon skulle knappar på mig skulle få väldigt dåligt dåligt 😫😓
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Tack var Emil i Lönneberga har jag varit jätte rädd för att få stickor sen jag var barn  :-\

MOA

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2024 kl. 22:54:11Tack var Emil i Lönneberga har jag varit jätte rädd för att få stickor sen jag var barn  :-\
Flera var rädda för Emils farsa men det var aldrig jag

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2024 kl. 23:40:32Knappar

Jag blir illa till mods av att se knappar.

Om jag någon skulle knappar på mig skulle få väldigt dåligt dåligt 😫😓
knappar?

Menar du tröj-knappor?

För hur kan man bli illa till mods av att se knappar på tröjor, eller menar du andra knappar?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

gstone

Citat från: Jonas9881 skrivet 25 maj 2024 kl. 00:48:54knappar?

Menar du tröj-knappor?

För hur kan man bli illa till mods av att se knappar på tröjor, eller menar du andra knappar?
Ja tröj-knappar

gstone

Jag rädd för det gröna som finns i min navel.

MOA

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2024 kl. 11:25:18Jag rädd för det gröna som finns i min navel.
Om du har något grönt i din navel kanske du borde kolla upp det...

Jonas9881

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 maj 2024 kl. 12:45:49Om du har något grönt i din navel kanske du borde kolla upp det...
Kan vara navelludd från en grön tröja, brukar hända mig.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 25 maj 2024 kl. 16:08:44Kan vara navelludd från en grön tröja, brukar hända mig.
Farsan får också ludd i naveln från sina tröjor, har inträffat i över 10 år nu

gstone

Citat från: Jonas9881 skrivet 25 maj 2024 kl. 16:08:44Kan vara navelludd från en grön tröja, brukar hända mig.
Det är en gegga 

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 maj 2024 kl. 12:45:49Om du har något grönt i din navel kanske du borde kolla upp det...
Ibland blöder den

Steffan Rudvall

Det han beskriver är ju dock inte navelludd.