Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

En nya trailer för Wicked 😀🥳💚💚💚💚💚❗️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Ultraman: Rising kommer få en svensk dubbning   ;D

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 15 maj 2024 kl. 17:24:07En nya trailer för Wicked 😀🥳💚💚💚💚💚❗️
UGH Jag hatar verkligen moderna trailers... De avslöjar absolut alleles för mycket.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 16 maj 2024 kl. 21:06:10UGH Jag hatar verkligen moderna trailers... De avslöjar absolut alleles för mycket.
Jag håller faktiskt med dig för en gångs skull

Doch har musikal funnits semlan 2003

Viste du handlingen innan ?

MOA

Idag tänker jag fira 17 Maj genom & titta på en hel VHS av AOSMB3 ;D

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 17 maj 2024 kl. 10:23:56Idag tänker jag fira 17 Maj genom & titta på en hel VHS av AOSMB3 ;D
På norska då?

gstone

Eurotroll står för dubbningen av  Enhörningen Thelma :D

gstone

The Rock är färdig med att spela i dialogen för Vaiana 2 

https://t.co/39bV0qLI2L

gstone

Den fjärde Descendants har en svensk dubbade trailer på Disney Plus ❤️❤️🥳❗️

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2024 kl. 11:21:19Dear Evan Hansen kommer till Sverige  :)

https://www.intiman.se/shower/dear-evan-hansen
Men tyvärr bara till Stockholm - då återstår fortfarande 289 andra kommuner i landet där den inte kommer sättas upp... :(

Jag menar; det är förstås en trevlig nyhet för alla Stockholmare och möjligtvis även närliggande områden, men vi får inte glömma bort resten av landet.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 maj 2024 kl. 11:51:56Men tyvärr bara till Stockholm - då återstår fortfarande 289 andra kommuner i landet där den inte kommer sättas upp... :(

Jag menar; det är förstås en trevlig nyhet för alla Stockholmare och möjligtvis även närliggande områden, men vi får inte glömma bort resten av landet.
Jag bor i  en förort till Stockholm.

gstone

Bolagen verkar fattat att man måste ha kändisar !

Det är  bra att dom skaffade någon av likvärdig status som Chris Pratt att dubba på Gustaf på svenska 

https://press.sfstudios.se/post/han-ar-sveriges-chris-pratt

MOA

Idag grillade vi för första gången i år, köttet blev lite bränt men det var gött