Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vad är ni rädda för?

Startat av TonyTonka, 22 augusti 2022 kl. 19:20:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2024 kl. 17:05:19Ibland blöder den
Men shit! Tänk om det är infektion, livsfarligt!

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2024 kl. 17:05:19Ibland blöder den
Då tycker jag att du borde kontakta vårdcentral snarast, för det låter inte som det ska. Antingen kontakta närmaste vårdcentral/hälsocentral, eller ring 1177 och fråga dem om råd.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 maj 2024 kl. 21:49:12Då tycker jag att du borde kontakta vårdcentral snarast, för det låter inte som det ska. Antingen kontakta närmaste vårdcentral/hälsocentral, eller ring 1177 och fråga dem om råd.
det tror jag inte är nödvändigt ;)

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2024 kl. 22:23:01det tror jag inte är nödvändigt ;)
Om det kommer blod från ställen där det inte bör göra det är det nog ändå värt att kolla upp. 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2024 kl. 22:23:01det tror jag inte är nödvändigt ;)
Nu är jag ingen läkare, men allt jag kan hitta på nätet tyder på att det skulle kunna vara någon slags infektion; så det kan mycket väl kräva någon slags behandling - det är heller inte helt omöjligt att det kan vara något allvarligt. Så jag skulle absolut råda dig att kontakta vårdcentral eller ringa Sjukvårdsrådgivningen (1177) och beskriva hur det ser ut.

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 maj 2024 kl. 22:59:29Om det kommer blod från ställen där det inte bör göra det är det nog ändå värt att kolla upp.
Precis, det är ju inte så att det ska blöda från naveln under normala omständigheter; åtminstone om man inte är nyfödd...

Jonas9881

Varför tycker du inte att det är nödvändigt?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 maj 2024 kl. 21:49:12Då tycker jag att du borde kontakta vårdcentral snarast, för det låter inte som det ska. Antingen kontakta närmaste vårdcentral/hälsocentral, eller ring 1177 och fråga dem om råd.
Jag och mamma har bestämt att söka hjälp så här röd ska den inte vara 😓

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2024 kl. 23:31:58Jag och mamma har bestämt att söka hjälp så här röd ska den inte vara 😓
Låter klokt, bättre att ta det säkra före det osäkra. :)

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2024 kl. 23:31:58Jag och mamma har bestämt att söka hjälp så här röd ska den inte vara 😓
Hur länge har det pågått? Jag skulle sökt hjälp direkt om det hänt mig

Jonas9881

Jaså var det nödvändigt nu. Vad hände då du ändrade dig inom 1 timme, från 22:23 då det inte var så viktigt att få hjälp till 23:31 då du skulle söka hjälp?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 25 maj 2024 kl. 23:36:40Hur länge har det pågått? Jag skulle sökt hjälp direkt om det hänt mig
Ja, det hade jag också, utan tvekan.

Citat från: Jonas9881 skrivet 26 maj 2024 kl. 00:00:43Jaså var det nödvändigt nu. Vad hände då du ändrade dig inom 1 timme, från 22:23 då det inte var så viktigt att få hjälp till 23:31 då du skulle söka hjälp?
Ja, det kan man ju undra - vad har alla vi på forumet missat som hände under den dryga timmen...?

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 maj 2024 kl. 00:12:14Ja, det hade jag också, utan tvekan.
Ja, det kan man ju undra - vad har alla vi på forumet missat som hände under den dryga timmen...?
Var säkert hans morsa som tvingade honom

gstone

Att mamma eller pappa ska dö 😣😖😩🥺😥😥

gstone

gstone

Citat från: MOA skrivet 26 maj 2024 kl. 10:53:07Var säkert hans morsa som tvingade honom
Jag avsänder aldrig det ordet till att referera till min mamma.

Det är fult.