Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

SV: fråga

Startat av philip, 8 juni 2024 kl. 09:36:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

philip

hej Daniel skulle fråga om du  har koala bröderna  eller den lila pingvin porro  eller några fler gamla barn program
?

MOA

Citat från: philip skrivet  8 juni 2024 kl. 09:36:43hej Daniel skulle fråga om du  har koala bröderna  eller den lila pingvin porro  eller några fler gamla barn program
?
Pingvin Porro låter porrigt

Daniel Hofverberg

Citat från: philip skrivet  8 juni 2024 kl. 09:36:43hej Daniel skulle fråga om du  har koala bröderna  eller den lila pingvin porro  eller några fler gamla barn program
?
Koalabröderna tror jag inte att jag har, däremot har jag en del avsnitt av Bambubjörnarna. Dock verkar det väl ha släppts några DVD-utgåvor av Koalabröderna, så de borde väl inte vara svåra att få tag i...?

Pingvin Porro måste jag medge att jag aldrig ens hört talats om; och hittar heller inga spår av det på nätet eller i Svensk Mediedatabas - där måste du nog ge mer information...?

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 juni 2024 kl. 11:48:49Pingvin Porro måste jag medge att jag aldrig ens hört talats om; och hittar heller inga spår av det på nätet eller i Svensk Mediedatabas - där måste du nog ge mer information...?
Jag antar att han menar Pororo - Den lilla pingvinen.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juni 2024 kl. 11:56:11Jag antar att han menar Pororo - Den lilla pingvinen.
Den måste jag medge att jag inte heller har hört talats om, men där hittar jag i alla fall träffar på nätet... ;)

Vad jag kan se verkar den serien huvudsakligen ha sänts som del av Nyhetsmorgon i TV4, vilket förmodligen är anledningen till att jag missat den - men det verkar ju ha släppts några DVD-utgåvor, som väl inte borde vara vansinnigt svåra att få tag i...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juni 2024 kl. 11:56:11Jag antar att han menar Pororo - Den lilla pingvinen.
Samma berättare som i Nalle Puh, andra kan vara länge uppvuxna barnskådespelare