Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

SV: fråga

Startat av philip, 8 juni 2024 kl. 09:36:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

philip

hej Daniel skulle fråga om du  har koala bröderna  eller den lila pingvin porro  eller några fler gamla barn program
?

MOA

Citat från: philip skrivet  8 juni 2024 kl. 09:36:43hej Daniel skulle fråga om du  har koala bröderna  eller den lila pingvin porro  eller några fler gamla barn program
?
Pingvin Porro låter porrigt

Daniel Hofverberg

Citat från: philip skrivet  8 juni 2024 kl. 09:36:43hej Daniel skulle fråga om du  har koala bröderna  eller den lila pingvin porro  eller några fler gamla barn program
?
Koalabröderna tror jag inte att jag har, däremot har jag en del avsnitt av Bambubjörnarna. Dock verkar det väl ha släppts några DVD-utgåvor av Koalabröderna, så de borde väl inte vara svåra att få tag i...?

Pingvin Porro måste jag medge att jag aldrig ens hört talats om; och hittar heller inga spår av det på nätet eller i Svensk Mediedatabas - där måste du nog ge mer information...?

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 juni 2024 kl. 11:48:49Pingvin Porro måste jag medge att jag aldrig ens hört talats om; och hittar heller inga spår av det på nätet eller i Svensk Mediedatabas - där måste du nog ge mer information...?
Jag antar att han menar Pororo - Den lilla pingvinen.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juni 2024 kl. 11:56:11Jag antar att han menar Pororo - Den lilla pingvinen.
Den måste jag medge att jag inte heller har hört talats om, men där hittar jag i alla fall träffar på nätet... ;)

Vad jag kan se verkar den serien huvudsakligen ha sänts som del av Nyhetsmorgon i TV4, vilket förmodligen är anledningen till att jag missat den - men det verkar ju ha släppts några DVD-utgåvor, som väl inte borde vara vansinnigt svåra att få tag i...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juni 2024 kl. 11:56:11Jag antar att han menar Pororo - Den lilla pingvinen.
Samma berättare som i Nalle Puh, andra kan vara länge uppvuxna barnskådespelare