Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Scooby Doo

Startat av TonyTonka, 16 juli 2008 kl. 01:26:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vilken är den bästa Scooby-Doo tv-serien?

Scooby Doo, Where Are You? (Scooby Doo, Var är du?)
9 (20.9%)
The Scooby-Doo Show
16 (37.2%)
Scooby-Doo and Scrappy
3 (7%)
The New Scooby-Doo Movies
3 (7%)
The New Scooby-Doo Mysteries
0 (0%)
The 13 Ghosts of Scooby-Doo
1 (2.3%)
Scooby's All-Star Laff-A-Lympics
0 (0%)
A Pup Named Scooby-Doo (Valpen Scooby-Doo)
1 (2.3%)
What's New Scooby-Doo? (Våran Scooby-Doo)
4 (9.3%)
Scooby-Doo and Shaggy get a Clue (Scooby-Doo och Shaggy spanar vidare)
0 (0%)
Scooby Doo! Mystery Incorperated (Scooby Doo! Mysteriegänget)
5 (11.6%)
The New Scooby-Doo and Scrappy Show
1 (2.3%)

Antal personer som röstat: 41

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 mars 2024 kl. 18:08:36Det som du kallar omgång 3 är svårt att säga när den tar slut för det finns ju egentligen en 3/½ också.  Alltså då Bobo Eriksson var den godkända rösten men Kristian Stålhgren spelade honom mer än Bobo.

Omgång 3 slutar 2009 och omgång fyra börjar då.

Sen om vi fortsätter med det här omgångskonceptet så finns det en sjätte också.

>omgång 6 (2019-);
- Scooby-Doo: Steve Kratz
- Shaggy: Jesper Adefelt
- Daphne: Sharon Dyall
- Velma: Jennie Jahns
- Fred: Jonas Kruse
Många röstbbyten
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 26 mars 2024 kl. 18:54:31Många röstbbyten
Kanske det, men det som Disneyfantasten har skrivit är ju trots allt Scooby Doo rösterna de senaste 20 åren.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 mars 2024 kl. 19:01:13Kanske det, men det som Disneyfantasten har skrivit är ju trots allt Scooby Doo rösterna de senaste 20 åren.
Jag har levet längre än så ;)

gstone

Nu kommer det en Scooby Doo anime också  :D

MOA

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2024 kl. 19:13:16Nu kommer det en Scooby Doo anime också  :D
Åh nej, det där ser inte ut att hålla länge

Oskar

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2024 kl. 19:13:16Nu kommer det en Scooby Doo anime också  :D
Jag är inte förvånad att om det blir succe huvud taget.

Daniel Hofverberg

Anime i betydelsen producerad i Japan...? För det står ju Warner Bros., och jag visste inte om att de hade någon verksamhet i Japan...?

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 juni 2024 kl. 19:54:31Åh nej, det där ser inte ut att hålla länge
Blir utan tvekan bättre än Velma i alla fall  ;D ;)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juni 2024 kl. 20:25:28Anime i betydelsen producerad i Japan...? För det står ju Warner Bros., och jag visste inte om att de hade någon verksamhet i Japan...?
Troligen samma Production med någon anime studio.

Jag inte insatt i Anime  ;)

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 13 juni 2024 kl. 09:14:00Den ser lika dålig ut som serierna som var uppföljare till Lilo & Stitch, och Stitch och den andra serien var urusel, väldigt dåligt. Den här nya Scooby Doo serien är ett annat exemplar på att den kommer vara dålig.
Det är extremt tråkigt att du klara i den tråden på alla nyare Scooby Doo grejer 😏😒😫🙁

Har du tänkte på att bara tiga ?🤨

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 juni 2024 kl. 12:14:04Blir utan tvekan bättre än Velma i alla fall  ;D ;)
Som alla hatar
Citat från: gstone skrivet 13 juni 2024 kl. 12:14:47Troligen samma Production med någon anime studio.

Jag inte insatt i Anime  ;)
Som jag

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juni 2024 kl. 20:25:28Anime i betydelsen producerad i Japan...? För det står ju Warner Bros., och jag visste inte om att de hade någon verksamhet i Japan...?
Den verkar vara animeinspirerad inte någon faktisk anime.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 13 juni 2024 kl. 14:06:58Som alla hatar
Har aldrig sett den, men den ser inte vidare vacker ut...  :(

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 juni 2024 kl. 17:53:36Har aldrig sett den, men den ser inte vidare vacker ut...  :(
Den hade nog funkat bättre om det inte var Scooby-Doo utan sin egna grej.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 13 juni 2024 kl. 12:16:36Det är extremt tråkigt att du klara i den tråden på alla nyare Scooby Doo grejer 😏😒😫🙁

Har du tänkte på att bara tiga ?🤨
Vad har Lilo & Stitch har med Warner Bros göra. Och vi får se om nya Scooby doo serier blir succe eller inte det där får publiken familjen först hand avgöra om det är bra eller inte.