Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 27 juni 2024 kl. 20:39:43Jag lyckas lista ut om det är Jennie Jahns eller Mia Hansson  som spelar Askungen i Shrek den tredje :(
Om du hade ett ljudklipp skulle det vara lätt att lista ut för så lika röster har de inte

gstone

Nya Hellbiy ser skii dålig ut
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag väntade mig inte riktigt att så många skulle gå på Amber Heards snyfthistoria 😒

Stackars Johnny Depp 

gstone

Vår katt har spytt på soffan😳😩🥺😓

MOA

Lilla My

Citat från: gstone skrivet  3 juli 2024 kl. 12:58:04Vår katt har spytt på soffan😳😩🥺😓
MEN JÄVLAR vad intressant.

EDIT: Sorry. Kasst humör. Skrev i affekt.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet  3 juli 2024 kl. 17:17:06MEN JÄVLAR vad intressant.

EDIT: Sorry. Kasst humör. Skrev i affekt.
Wow!

Skokaka

Ja du...

För det första: Man kan verkligen inte lita på Telia. Laddaren till min mobil i förra veckan (tror jag) vägrade att funka längre när jag sätter i den. Nu så måste jag köpa en ny laddare. (Dom är skojare! Lurendrejare! Ärkeknön! >:()

Och för det andra: Jag fick en slemmig hals i de senaste dagarna, har nog förvisso hänt några gånger förut, vet inte om varje år, men det är jobbigt att dela med det. Åtminstone så börjar det förbättras tror jag, men i hela fall. :(

BPS

Citat från: Skokaka skrivet 11 juli 2024 kl. 03:05:38Ja du...

För det första: Man kan verkligen inte lita på Telia. Laddaren till min mobil i förra veckan (tror jag) vägrade att funka längre när jag sätter i den. Nu så måste jag köpa en ny laddare. (Dom är skojare! Lurendrejare! Ärkeknön! >:()

Och för det andra: Jag fick en slemmig hals i de senaste dagarna, har nog förvisso hänt några gånger förut, vet inte om varje år, men det är jobbigt att dela med det. Åtminstone så börjar det förbättras tror jag, men i hela fall. :(
Fast att kablar går sönder kan väl inte ses som lurendrejeri man får ju vara försiktig med grejerna.

Anders M Olsson

Citat från: BPS skrivet 11 juli 2024 kl. 09:36:11Fast att kablar går sönder kan väl inte ses som lurendrejeri man får ju vara försiktig med grejerna.
Det går inte att avgöra av inlägget om laddaren har gått sönder p.g.a. ovarsamhet, eller om den bara har slutat fungera utan någon åverkan.

Om den bara har gått sönder utan orsak bör väl säljstället byta ut eller reparera den gratis om det faller inom garantin. Har garantin gått ut får man alltid räkna med att själv stå för eventuella reparationer eller utbyten, liksom om man har varit ovarsam med prylarna.

Telia brukar vara seriösa, så jag har svårt att tro att de skulle vägra stå för ett normalt garantiärende.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 11 juli 2024 kl. 03:05:38Ja du...

Skaffa Fello som jag har & skaffa aldrig Comviq eller LycaMobile
En galen gnällare

BPS

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2024 kl. 11:51:23Skaffa Fello som jag har & skaffa aldrig Comviq eller LycaMobile
En galen gnällare
Comviq funkar bra i storstäderna men längre ut i landet not so much.

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 11 juli 2024 kl. 12:48:33Comviq funkar bra i storstäderna men längre ut i landet not so much.
Precis, och i Norrlands inland är det nog i stort sett bara Telias mobilnät som fungerar hyggligt - så då är man begränsad till de leverantörer som använder sig av Telias nät (Telia och Halebop, möjligtvis någon till)...

Jag tror att det har blivit lite bättre längs Norrlandskusten med andra leverantörer under senare år, men Telia har fortfarande överlägsen täckning; så själv kör jag på Halebop.

MOA

Citat från: BPS skrivet 11 juli 2024 kl. 12:48:33Comviq funkar bra i storstäderna men längre ut i landet not so much.
Farsan hade det 1 år & när vi var i stugan blev meddelanden i kör för att skickas. Därför kör vi bara Fello

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2024 kl. 11:51:23Skaffa Fello som jag har & skaffa aldrig Comviq eller LycaMobile
En galen gnällare
Som jag citerade... Fast kanske han sa "ärkeknöl" och inte "ärkeknön"? ??? Undrar också vad han säger i början till Scratch och Grounder. Antingen så säger han "fyrgashjärnor" som jag hörde först, men det var kanske "fyllgashjärnor" som han egentligen sa... Ja du, jag vet inte.

Kommer dock att köpa en ny sladd i söndag, är väl allt jag behöver göra.